اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین : کسانی که تلاش می کنند افتخارات ایران منهای اسلام را بسته بندی کرده و فرهنگ سازی کنند، دارند کار رضاخان و معاویه را انجام می دهند و بنایشان این است اسلام زدایی کنند که این کار به معنای برگشت به دوران جاهلیت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین : کسانی که تلاش می کنند افتخارات ایران منهای اسلام را بسته بندی کرده و فرهنگ سازی کنند، دارند کار رضاخان و معاویه را انجام می دهند و بنایشان این است اسلام زدایی کنند

حضرت آیت ا... عابدینی - رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین - در نشست 113 این شورا که در روز چهارشنبه 1399/12/20 در محل سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین تشکیل گردید ، پس از تبریک بعثت پیامبر رحمت، حریت و آزادگی ، اعلام داشتند خداوند متعال به وسیله پیامبر اکرم (ص) هم انسان ها را هدایت کرد و هم از جهل و نادانی نجات داد ؛ بنابراین دوران قبل از پیامبر را دوران جاهلیت می گویند.

امثال رضاخان آمدند تا دوران جاهلیت را بار دیگر در عصر ما ایجاد کنند و امروز هم تهاجم فرهنگی که در قالب های مختلفی نظیر سند۲۰۳۰ برای ما ارسال می شود ، هدف مشترکی دارد و می خواهد ما به جاهلیت قبل از اسلام برگردیم . آنها که تلاش می کنند افتخارات ایران منهای اسلام را بسته بندی کرده و فرهنگ سازی کنند ، دارند کار رضاخان و معاویه را انجام می دهند و بنایشان این است اسلام زدایی کنند که این کار به معنای برگشت به دوران جاهلیت است.

امام جمعه قزوین تأکید کرد : ما موسس مبانی فرهنگی نیستیم و حق نداریم وارد کننده مبانی فرهنگی هم از جای دیگر باشیم ؛ بلکه هنر ما باید این باشد تا سرمایه ها و دارایی های بی نظیر و بی بدیلی را که داریم ، کشف کنیم و سر سفره مردم بیاوریم و علمای دینی باید کاشف این حقایق برای مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: سند بالادستی ما اصول و مبانی قرآنی و میراث پیامبر و آل پیغمبر است . انتظار ظهور منجی عالم بشریت سند هویت ماست و عاشورا و اربعین هم نشان و آدرس ماست که با آن تمدن آینده را می سازیم و فرهنگ عمومی ما نیز با همین نشانه ها ساخته می شود.

۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۴۱