اخبار

نخستین جشنواره فرهنگی «معراج» در زنجان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره فرهنگی «معراج» در زنجان برگزار می‌شود
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز با عنوان «معراج» در بخش‌های مجازی، ادبی و هنری به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، محمدربیع احمدخانی در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره یکی از برنامه‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان محسوب می‌شود که در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به پیش‌بینی ۷۰ برنامه در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، ابراز کرد: حدود یک میلیون نفر جامعه هدف جشنواره فرهنگی نماز هستند که به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره خردادماه سال آینده برگزارمی‌شود و تولید آثار فاخر و ارزشمند با موضوع نماز و نیایش از مهمترین بخش‌های آن است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: جشنواره فرهنگی نماز در بخش‌های مجازی، ادبی و هنری برگزار می‌شود و تجلیل از فعالان عرصه نماز و تجلیل از آثار ارائه شده در زمینه جلوه‌های نماز در دوران دفاع مقدس از مهمترین بخش‌های این جشنواره محسوب می‌شود.

احمدخانی با اشاره به سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجرای مسابقات کتابخوانی از جمله این برنامه‌هاست.

۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶