اخبار

مرسل پور فرماندار اسلامشهر در هشتادو یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر خبر داد :

تشکیل کمیته فرهنگی ویژه کرونا و کمیته فرهنگی انتخابات در شهرستان اسلامشهر

تشکیل کمیته فرهنگی ویژه کرونا و کمیته فرهنگی انتخابات در شهرستان اسلامشهر
هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوروزی امام جمعه، مرسلپور فرماندار، کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، در ابتدای جلسه کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جلسه ضمن عرض خیر مقدم به مدیران، اصحاب رسانه و حاضرین در جلسه ، در خصوص اهمیت فعالیت های فرهنگی و فرهنگ سازی برای مردم به منظور پیشگیری از ابتلای به کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی مطالبی را بیان نمود و سپس دستور جلسه که شامل بررسی اقدامات فرهنگی در راستای مقابله با این بیماری بود را تشریح کرد.   

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نوروزی امام جمعه و رئیس جلسه ضمن گرامیداشت ماه شریف رجب و تبریک میلاد حضرت علی (ع) و مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، با اشاره به ایه 90 سوره نحل مردم را به سه امر عدالت اجتماعی، احسان و خوبی به خویشاوندان سفارش کرده و دوری از فحشاء، منکر و ستم به دیگران را نهی می کند.

سپس در ادامه مسعود مرسلپور ضمن تبریک انتصاب کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به شیب صعودی ابتلاء بیماری کووید19 در شهرستان گفت: باید از تمامی ظرفیت ها برای تشویق و ترغیب مردم به رعایت حداکثری الزامات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شستن مکرر دستها و... استفاده کنیم.

وی افزود: برای پیشگیری از آغاز موج چهارم کرونا و حفظ سلامتی مردم در شب عید همه مدیران دستگاههای ذیربط شهرستان باید به صورت جهادی در صحنه حضور داشته باشند و آماده باش کامل باشند.

مرسلپور سپس به تشکیل کمیته فرهنگی ویژه کرونا و کمیته فرهنگی انتخابات با عضویت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه، دانشگاههای آزاد، پیام نور و اداره اوقاف و امور خیریه تاکید نمود . 

همچنین در این جلسه برخی اعضاء به بیان مطالب خود در خصوص موارد مطروحه در جلسه پرداختند.

شهرستان اسلامشهر از شهرستانهای جنوب غربی پایتخت می باشد.

۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۳۸
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |