اخبار

جایزه پژوهشی تهران به ایستگاه هفتم رسید

جایزه پژوهشی تهران به ایستگاه هفتم رسید
از پژوهشگران برتر در هفتمین جشنواره پژوهشی "جایزه تهران " در خانه اندیشمندان تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد شهر تهران عصر روز شنبه دوم اسفندماه، جشنواره پژوهشی "جایزه تهران " در خانه اندیشمندان با حضور مسئولین، فرهیختگان و تهران شناسان، برگزیدگان خود را معرفی نمود.
در این مراسم که با حضور :محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، احد جاودانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، احمد مسجد جامعی، دکتر ناصر تکمیل همایون و  علی اکبر شیرکوند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران برگزار گردید؛ جوایز و لوح تقدیر برندگان جشنواره به شرح ذیل اهداء شد.
در بخش پیشکسوتان، لوح تقدیر و جایزه تهران به محمدحسن آل کمونه به پاس سال‌ها فعالیت در عرصه معماری و خلق آثار متعدد معماری همچون: موزه دفینه اهدا شد و در ادامه از نصرالله حدادی به پاس سال‌ها فعالیت و روایت تاریخ تهران تقدیر به عمل آمد.

در بخش «محیط زیست»، علی محمد مختاری به پاس سال‌ها فعالیت در توسعه فضای سبز تهران شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش «کتاب و ادبیات» علی بلوکباشی برای تالیف کتاب «جامعه شناسی مردم قدیم تهران» حائز لوح تقدیر و جایزه تهران شد.

در ادامه نیز از پرویز دوایی برای تالیف کتاب «داستان درخت ارغوان»؛ امیررضا فرهبد برای تالیف کتاب «تهران من»؛ فاطمه مجدنیا و همایون عبدالرحیمی برای گردآوری کتاب «عکس تهران در قاب کاشی» و ابراهیم اسکافی برای ترجمه کتاب بازار و دولت در ایران؛ سیاست مکان بازار تهران تجلیل به عمل آمد.

همچنین هیئت علمی و شورای سیاستگذاری جشنواره جایزه داستان تهران به پاس برگزاری چهار دوره این جشنواره از  محمد طلوعی دبیر این جشنواره تقدیر کرد.

هفتمین جشنواره پژوهشی “جایزه تهران” با هدف تقدیر و تکریم از پیشکسوتان و پژوهشگران حوزه تهران پژوهی با حمایت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، سازمان زیبا سازی ،خانه تهران پژوهان و خانه اندیشمندان روز شنبه ۲ اسفند ساعت ۱۶ برگزار شد.
بر اساس این گزارش هیئت داوران این جشنواره با بررسی آثار و فعالیت های پژوهش محور در رشته های کتاب، فیلم، عکس، شبکه های مجازی، پایان نامه، رسانه، مجلات، پروژه های پژوهشی و مرکز فعال طی یکسال گذشته برگزیدگان را انتخاب کرده‌اند.
همچنین در بخش ویژه این جشنواره از هنرمندان نقاش و خوشنویسی که برای شهدای مدافعان سلامت آثار هنری خلق کرده اند، تقدیر شد.
گفتی است؛ این مراسم با توجه به شرایط کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |