اخبار

حجت الاسلام حشمتی: تبیین اندیشه های حضرت امام (ره) یکی از اصول انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام حشمتی: تبیین اندیشه های حضرت امام (ره) یکی از اصول انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام محمد رضا حشمتی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کارگروه فرهنگ عمومی اجلاس تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) در حوزه فرهنگ و هنر گفت: در تمامی ابعاد شخصیتی و رفتاری حضرت امام (ره)، نگاه انسان ساز و فرهنگی دیده می شود که می تواند مبنای بسیاری از برنامه ریزی ها و اقدامات فرهنگی کشور شود.


 

حجت الاسلام حشمتی: اندیشه و سیره حضرت امام (ره) یکی از بهترین الگوها برای تعالی جامعه اسلامی است و به همین دلیل تبیین اندیشه های حضرت امام یکی از اصول انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کارگروه فرهنگ عمومی اجلاس تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) در حوزه فرهنگ و هنر گفت: در تمامی ابعاد شخصیتی و رفتاری حضرت امام (ره)، نگاه انسان ساز و فرهنگی دیده می شود که می تواند مبنای بسیاری از برنامه ریزی ها و اقدامات فرهنگی کشور شود.

ایشان در ادامه گفت: اولین محور اقدامات حضرت امام (ره) در آغاز نهضت اسلامی، دانایی و خرد بر پایه اتحاد جامعه و کرامت انسانی بود که با توجه به ارتقای معنویت و اخلاق می تواند زیرساخت ارتقای فرهنگ عمومی در  جامعه باشد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تأکید به امر آموزش و اقدامات علمی و پژوهشی در حوزه فرهنگ گفت: اقدامات فرهنگی در ابتدا نیاز به پژوهش بر مبنای علوم روز دارد که بتواند منابع متناسبی برای امر آموزش فراهم سازی و توجه به سیره و اندیشه حضرت امام، الگو و منبع کاملی برای این اقدامات علمی و فرهنگی است.

۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۴۰
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی |