اخبار

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

معاندین به دنبال خدشه سازی وحدت کلمه در ایران هستند

معاندین به دنبال خدشه سازی وحدت کلمه در ایران هستند
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ایران اسلامی اکنون امنیت و آسایش دارد و این برگرفته از خواست مردمی است که در تمام موانع سخت و اتفاقات بزرگ همراه نظام بوده اند.

 

به گزارش شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با حضور در جشن انقلاب که در روستای نی برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم نی در این مراسم به منزله داشتن دل در گرو نظام و به معنی همراهی و همگامی آنان با آرمانهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم روستای نی اینجا جمع شده اند تا با آرمانهای انقلاب عهد و پیمان مجدد داشته باشند، عنوان کرد: مردم خونگرم، مومن، و انقلابی روستای نی دارای پیشینه اعتقادی بسیار قوی هستند و مردم این منطقه مسرور و خوشحال هستند که در حکومت اسلامی و زیر سایه دین اسلام زندگی می کنند.

سردار حسینی بیان کرد: روستای نی با قبل از انقلاب تفاوت های زیادی پیدا کرده است و روح خدمت رسانی در این روستا نمایان است اما به سبب شرایط مرزی بودن شاید در حد و اندازه طراز انقلاب نباشد.

 

سردار حسینی افزود: انقلاب اسلامی ادامه نهضت و بعثت اسلام است و امام (ره) فرشته نجات کشور از زیر یوغ استعمار آمریکایی بود و با همراهی مردم چهره واقعی دین اسلام را نمایان ساخت.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه خیزشهای جهان برگرفته از انقلاب اسلامی است و تأثیرات ان بر منطقه و جهان سایه افکنده است، ادامه داد: حضور مردم در صحنه انقلاب ریشه حکومت 2500 سال شاهنشاهی را برای همیشه برچید و حکومتی بر اساس اراده و خواست مردم شکل گرفت و روح زندگی دوباره را به مردم بخشید.

 

سردار حسینی افزود: صفر تا صد ساختار نظام سیاسی ایران بر اساس خواست و نظر مردم شکل گرفته است و عمر 42 ساله انقلاب اسلامی انباشته از خدمات گسترده است.

 

آزادی در اروپا و آمریکا دروغ محض است

 

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی بر اساس سه کلید واژه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی طرح ریزی و پیاده سازی شد و ایران اسلامی اکنون کشوری مستقل و آزاد است.

 

فرمانده سپاه کردستان بیان داشت: ادعای آمریکایی ها و کشورهای اروپایی نظیر فرانسه مبنی بر داشتن آزادی دروغ محض است چرا که یک زن مسلمان نمی تواند در ادارات فرانسه حضور پیدا کند اما در ایران اسلامی تمامی اقلیت ها در سرنوشت مملکت سهیم هستند و نقش دارند.

 

سردار حسینی ادامه داد: در کشوری مانند امریکا که ادعای آزادی دارد به غیر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه کسی دیگر نمی تواند در نظام سیاسی این کشور حضور پیدا کند اما در ایران هر حزب و جناحی می تواند وارد عرصه انتخابات شود.

 

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: امروز قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در منطقه بسیار گسترده شده است و کشوری که قبل از انقلاب وابسته طلق به خارج بود، امروز در کشورهای خارجی پروژه هایی نظیر سدسازی اجرا می کند.

 

معاندین به دنبال خدشه سازی وحدت کلمه در ایران هستند

 

سردار حسینی ادامه داد: ایران اسلامی اکنون امنیت و آسایش دارد و این برگرفته از خواست مردمی است که در تمام موانع سخت و اتفاقات بزرگ همراه نظام بوده اند.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه رمز پیروزی ملت ایران وحدت کلمه است، گفت: دین واحد، کشور واحد و ملت واحد، سه واقعیت انقلاب اسلامی هستند و معاندین تلاش دارند این واقعیت ها را خدشه دار کنند اما به سبب هوشیاری و بصیرت مردم آگاه، تلاششان بیهوده است.

گروهک های ضدانقلاب پیاده نظام آمریکا هستند و چوب لای چرخ پیشرفت ایران می کنند

 

سردار حسینی افزود: گروهک های ضدانقلاب یا بهتر بگویم پیاده نظام امریکا، همواره چرخ لای چرخ پیشرفت ایران می کنند اما موفق نمی شوند. وی افزود: قطعا آینده ایران بهتر و مطلوبتر خواهد بود و پیشرفتهای بزرگی پیش روی ملت ایران است مادامی که تلاش کنند، مشارکت عمومی داشته باشند و همراه و همگام نظام باشند.

 

وی ادامه داد: وقتی کشور ایران موجود زنده به فضا می فرستد، زیردریایی و موشک های دوربرد می سازد قطعا نیز می تواند مشکلات اقتصادی را هم حل کند.

 

سردار حسینی با بیان اینکه وظیفه جمهوری اسلامی خدمتگزاری به مردم است، گفت: مشکلات مردم رفته رفته حل خواهد شد و هر آنچه که برای آسایش، پیشرفت، امنیت و معیشت مردم نیاز باشد جمهوری اسلامی انجام خواهد داد.

 

نظام اسلامی دهان هر دشمن بزرگ و کوچکی را خرد خواهد کرد و قلم پای هر متجاوزی را خواهد شکست.

 

فرمانده سپاه کردستان با اشاره به یاوه گویی های دشمنان، عنوان کرد: نظام اسلامی دهان هر دشمن بزرگ و کوچکی را خرد خواهد کرد و قلم پای هر متجاوزی را که قصد تجاوز به خاک ایران را داشته باشد خواهد شکست.

 

وی با بیان اینکه باید در مقابل جنگ روانی دشمن هوشیار بود، افزود: خوشبختانه مردم ما بابصیرت و باهوش هستند و سیاه نمایی های دشمن را متوجه می شوند.

 

سردار حسینی با اشاره به اینکه شهدا امامزادگان عشق هستند و خانواده های آنان نزد مردم احترام دارند، گفت: ترامپ 4 سال بر طبل جنگ کوبید و یکی از خدومترین و بهترین فرزندان ایران زمین را ترور کرد اما اکنون می بینیم که شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلهای امت اسلام است اما ترامپ نزد مردم خود امریکا نیز جایگاهی ندارد چون این خواست خدا و اسلام است.

 

وی تأکید کرد: دشمن با جنگ فرهنگی می خواهد اعتقاد، وحدت و اسلام را از مردم بگیرد و در همین خصوص نیز فضای مجازی را از دروغ و فحشا پر کرده است و حتی حاضر نیست یک ذره از واقعیت های مثبت ایران را بازگو کند اما قطعا  آینده روشن است و مسئولان نظام نیز تنها هدفشان ساخت زندگی بهتر و خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم است.

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴