اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی جلفا: نسل اول انقلاب اسلامی ، خود یک کتاب است

ایشان نسل اول را به مثابه یک کتاب گرانبها معرفی کرد، که باید با استفاده از ادبیات شفاهی از خیانتها وجنایتهای رژیم طاغوت پرده برداری و به نسلهای جدید منتقل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا انتظاری امام جمعه هادیشهر و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان جلفا، با اشاره به پیشرفتهای کشورمان بعد از انقلاب اسلامی اظهار کرد: چهل و دوسال پیش مملکت با همین منابع موجود بود ، ولی گرسنگی بیداد می کرد.وی درادامه گفت: به دلیل خفقان های سیاسی شدید  ، ملت جرات صحبت کردن با مسئولین را نداشتند و کسی جوابگوی خواسته های ملت و بخصوص اقشار مستضعف جامعه نبود.

رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان جلفا با بیان اینکه پیش از وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی ،  شکاف طبقاتی در بین اقشار جامعه خیلی زیاد بود و مردم با انجام دادن کارهای سطح پایین سعی در زنده ماندن داشتند تا زندگی کردن.

امام جمعه  هادیشهر که در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی و تنی چند از شاعران شهرستان سخن می گفت: نسل اول را به مثابه یک کتاب گرانبها معرفی کرد و خواستار این شد که باید با استفاده از ادبیات شفاهی ،از خیانتها وجنایتهای رژیم طاغوت پرده برداری کنند و به نسلهای جدید منتقل کنند.

این مقام مسئول در بخش دیگر سخنان خود اظهار رد : فروپاشی ایلات متحده آمریکا خیلی دور از ذهن نیست، همانطور که فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق اتفاق افتاد ، امکان فروپاشی امریکا هم خیلی دیر نیست .

گفتنی است در ابتدای این نشست که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا  و در سالن اجتماعات این مجموعه برگزار شد : با حضور اعضای  شورای فرهنگ عمومی از کتاب "آراز بویدا ساحیلم " که مجموعه شعر شاعران شهرستان جلفاست ، رونمایی شد.

۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲