اخبار

استاندار اردبیل در جلسه شورای فرهنگ عمومی اصلاندوز:

صصیانت از ارزش های اسلامی نیازمند افزایش قدرت مقابله با جنگ نرم دشمن است

صصیانت از ارزش های اسلامی نیازمند افزایش قدرت مقابله با جنگ نرم دشمن است
استاندار اردبیل در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان اصلاندوز، گفت: صیانت و پاسداری از ارزش های اسلامی که در طول انقلاب با ایثارگری های شهدا و رزمندگان به دست آمده، نیازمند افزایش قدرت فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمن است.

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه انقلاب اسلامی، یک انقلاب ارزشی و اسلامی است، گفت: صیانت و پاسداری از ارزش های اسلامی که در طول انقلاب با ایثارگری های شهدا و رزمندگان به دست آمده،  نیازمند افزایش قدرت فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمن است. وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی در شهرستان ها هم راستا با برنامه های عمرانی و اقتصادی باید به پیش برود تا در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی نیز همگام با توسعه عمرانی حرکت کنیم، افزود:

با توجه به فعالیت شبکه های معاند دشمن ‌برای ایجاد شبهه در بین جوانان حتی قبل از تحریم اقتصادی، جنگ نرم پیش تر شروع شده و  باید با برنامه ریزی در این خصوص در مصون سازی جامعه اقدام کنیم.

استاندار اردبیل توجه به مباحث فرهنگی در شهرستان ها را از اولویت های اقدامات دانست و گفت: مسوولان شهرستانی با توجه به مشاهده  و لمس حضوری آسیب های اجتماعی منطقه ،بیشتر می توانند به اولویت بندی آسیب ها برای مهار آن ب نامه ریزی کنند.

بهنام جو افزود: لازم است مسوولان شهرستان با توجه به مرزی بودن این منطقه، اولویت های آسیب ها را استخراج کنند و در این رابطه حمایت های لازم نیز از مرکز استان برای مهار این مسائل انجام می شود.

۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۴۶
دبیرخانه شورا |