اخبار

برپایی هفدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه در استان قزوین

برپایی هفدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه در استان قزوین
فعالیت های مجازی ، فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که متولیان امر می توانند با تولید محتوای خلاقانه و غنی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با الگو گیری از سردار دلها ، نسل جوان جامعه را واکسینه نمایند.

هفدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه در استان قزوین در روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه در محل سالن شورای شهر اقبالیه برگزار گردید .

در ابتدای جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید،  حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان رئیس شورای فرهنگ عمومی  اقبالیه ،ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب و امام راحل و تسلیت وفات ام البنین مادر حضرت عباس (ع) اعلام داشت: حضرت امام به دور از دنیا طلبی و فقط برای رضای خدا و احیاء ارزشهای اسلامی و دینی ، این شجره پاک انقلاب اسلامی را بنا نهاد ؛ زیرا ایمان قلبی و باور به کمک و یاری خدا داشت که توانست این انقلاب عظیم را در برابر استکبار جهانی به ثمر برساند و بیش از 4 دهه ، مقاومت مردم ایران ، جمهوری اسلامی را در دنیا سرافراز و پیروز نموده است . رئیس شورای فرهنگ عمومی اقبالیه افزود :  سردار سلیمانی به عنوان قهرمان امت اسلامی، دستاورد این انقلاب است. صداقت و گفتار و رفتار سردار سلیمانی تحت عنوان مکتب سلیمانی، جهانی شد و الگوی قرارگاه حاج قاسم در بحث سلامتی و مبارزه با ویروس کرونا، در کشور ، یک طرح موفق و تاثیر گذار بوده و در حال اجراست و کار جهادی و روحیه ایثار و فداکاری، برگرفته از مکتب سلیمانی به عنوان یک فرهنگ ماندگار در کشور نهادینه شد.

در ادامه جلسه شهریار پرهیزکاری دبیر شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه ، ضمن تبرک ایام الله فجر به بیان دستور جلسه پرداخت و گفت :  رویکرد برنامه های اجرائی دهه مبارک فجر با توجه به محدودیت های کرونائی، بیشتر مجازی و در جهت امیدآفرینی  و نشاط اجتماعی می باشد . دبیر شورای فرهنگ عمومی اقبالیه همچنین افزود : فعالیت های مجازی فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که متولیان امر می توانند با تولید محتوای خلاقانه و غنی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با الگو گیری از سردار دلها ، نسل جوان جامعه را واکسینه نمایند.

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰