اخبار

دفاع از بیت‌المال و حق مردم بزرگترین کار شورای فرهنگ عمومی باشد

دفاع از بیت‌المال و حق مردم بزرگترین کار شورای فرهنگ عمومی باشد
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دفاع از بیت‌المال و حق مردم بزرگترین کاری است که شورای فرهنگ عمومی می‌تواند با انجام فعالیت‌های فرهنگی با جدیت دنبال کند.

به گزارش شورای فرهنگ عمومی کردستان، سردار سیدصادق حسینی در یکصدوششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان با بیان اینکه برنامه‌های این شورا باید به سمت مسائل خاص و تاثیرگذار در جامعه سوق داده شود، اظهار کرد: نواقص بسیاری در حوزه فرهنگی جامعه داریم که باید بر روی حل کردن آنها تمرکز کرده و از اجرای برنامه‌های بی‌محتوا پرهیز کرد چرا که ممکن است نتیجه عکس نیز داشته باشد‌.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اگر در اجرای برنامه‌های فرهنگی به پیوست فرهنگی آنها توجه نداشته باشیم، بدون شک اجرای این برنامه‌ها پاسخگوی نیاز جامعه نخواهد بود.

وی افزود: در سطح جامعه مسائل و مشکلات بسیاری به ویژه در حاشیه شهرها داریم که جا برای کارهای فرهنگی در راستای مقابله با این مشکلات وجود دارد و باید به این سمت حرکت کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: دفاع از بیت‌المال و حق مردم می‌تواند بزرگترین کاری باشد که شورای فرهنگ عمومی می‌تواند با انجام فعالیت‌های فرهنگی با جدیت دنبال کند.

۱۸ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۳۹