اخبار

دیدار اعضای گروه فرهنگی و اجتماعی شورای فرهنگ عمومی اقبالیه (استان قزوین ) با امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه

دیدار اعضای گروه فرهنگی و اجتماعی شورای فرهنگ عمومی اقبالیه (استان قزوین ) با امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه
به مناسبت ایام دهه بصیرت و روز تجدید میثاق امت با ولایت، اعضای گروه فرهنگی و اجتماعی شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه با امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه دیدار و گفتگو کردند.
این دیدار صمیمی با سید مرتضی فاطمیان امام جمعه اقبالیه در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهید محسن فخری زاده و شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار شد. گفتنی است یکی از اهداف این دیدار تجدید پیمان با آرمانهای مکتب حاج قاسم سلیمانی و تقویت روحیه انسجام و همبستگی ملی در راستای منویات مقام معظم رهبری بود.

در این دیدار امام جمعه اقبالیه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت مقام و مجاهدتهای سردار دلها ،عمل به رهنمودهای رهبری در خصوص رعایت پروتکل های ستاد مقابله با کرونا را مورد تاکید قرار داد و آن را فصل الخطاب، دانست.

وی در ادامه افزود: ما باید به پرستاران و کادر درمان کمک کنیم و با برپایی مراسم ایام فاطمیه و سالگرد حاج قاسم باعث شیوع مجدد کرونا در شهر نشویم و اگر خدای ناکرده موجب آلودگی حتی یک نفر هم بشویم ، قطعا حاج قاسم و حضرت فاطمه (س) راضی نخواهند بود.

سپس در این دیدار مسؤولین و فعالان فرهنگی، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل روز جامعه مطرح نمودند.

۱۴ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۴۷