اخبار

دیدار سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر ابهر و رونمایی از کتاب نسیم ولایت

دیدار سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر ابهر و رونمایی از کتاب نسیم ولایت
به مناسبت رونمایی از کتاب نسیم ولایت امام جمعه شهر ابهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابهر، محمد ربیع احمدخانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به همراه آیسان صادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با حجت الاسلام والمسلمین جعفر رحیمی دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، مراسم رونمایی از کتاب درسنامه کارگاه های غدیرپژوهی "نسیم ولایت" حجت الاسلام والمسلمین جعفر رحیمی در دفتر امام جمعه ابهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین دولابی نماینده محترم مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان زنجان، حجت قره داغی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، ائمه جمعه صائین قلعه و هیدج، احمدخانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، نجفی مسئول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و شورای فرهنگ عمومی شهرستان و جمعی از مسئولین و خبرنگاران برگزار شد.

محمد ربیع احمدخانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در دیداری که به مناسبت رونمایی از کتاب "نسیم ولایت" جعفر رحیمی داشت موضوع تولید محتوای فرهنگی در قالب کتاب را مورد تاکید قرار داده و اظهار کرد:  توجه بیش از پیش به این مقوله باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قرآن و عترت، فرهنگ و هنر، رسانه و انجمن های فرهنگی و هنری فعالیت دارد، اضافه کرد: با توجه به گستردگی این حوزه‌ها در تحقق اهداف محوله نیازمند همکاری سایر ارگان‌های مرتبط نیز هستیم.

سرپرست اداره کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با اشاره به رونمایی از کتاب درسنامه کارگاه‌های غدیر پژوهی تحت عنوان "نسیم ولایت" در ابهر، اضافه کرد: این کتاب مرجع و منبع خوبی برای پژوهش‌ها در حوزه غدیر شناسی است.

احمدخانی از آغاز تهیه سند راهبردی قرآن کریم در استان زنجان خبر داد و گفت: تدوین این سند در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه مؤثر است لذا از تمام ارگان‌های مرتبط انتظار همکاری در این حوزه را داریم.

این مسئول با یادآوری این مطلب که قرآن کتاب انسان‌ساز است، خاطر نشان کرد: باید از قرآن و آموزه‌های زیبای آن در تمام زندگی بهره لازم را ببریم.

۷ دی ۱۳۹۹ ۱۷:۵۴