اخبار

شورای فرهنگ عمومی ، بسترساز مدیریت فضای مجازی استان مازندران

شورای فرهنگ عمومی ، بسترساز مدیریت فضای مجازی استان مازندران

شورای فرهنگ عمومی ، بسترساز مدیریت فضای مجازی استان مازندران
فضای مجازی را باید مدیریت کرد و اگر از آن بعنوان فرصت استفاده نشود تهدیدی بسیار خطرناک محسوب می شود.

حجت اسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران در ساری افزود : فضا مجازی فرصتی است که اگر به نحوه مدیریت بر آن و در عین حال به تولید محتوا در بخش های مختلف آن مطابق با آرمان های انقلاب و شهدا و صد البته رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه نشود ، تهدیدی بسیار خطرناک محسوب می شود.

وی خواستار انتخاب متولی خاص برای این موضوع در استان ها شد و گفت : توقع داریم شورای عالی فضای مجازی در استان ها نیز متولی مشخصی را انتخاب کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین بر اهمیت انتقال فرهنگ صحیح انقلابی و اسلامی و همچنین  بومی محلی به نسل های آینده تاکید کرد و افزود : یکی از اهداف اصلی شورای فرهنگ عمومی انتقال فرهنگ های صحیح به نسل های بعدی است.

محمدی لائینی بر لزوم روایتگری دقیق  فرهنگ عمومی مازندران در قالب های مختلف به نسل جوان تاکید کرد و بیان داشت : باید از تشکل های مردمی در این زمینه بدرستی بهره بگیریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران شبکه اجتماعی آموزش و پرورش را بستری مناسب برای ترویج فرهنگ عمومی استان دانست و گفت : بصیرت افزایی سواد رسانه ای باید در بستر این شبکه اجتماعی که مخاطبان آن دانش آموزان و اولیاء هستند ، به صورت جدی دنبال شود.

۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۲۵