اخبار

ستاد پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان پاکدشت تشکیل جلسه داد

ستاد پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان پاکدشت تشکیل جلسه داد
نخستین جلسه ستاد پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک ونوجوان در دفتر ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت؛ این جلسه با حضور حمید محسن وند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارخانه رئیس اداره کتابخانه های عمومی، مولایی معاون اجتماعی شهرداری، سیری رئیس کانون پرورش فکری کودکان، فراهانی مدیر موسسه هنر صحنه عشق، آذری مدیر کتابفروشی دهخدا و اثمری فعال فرهنگی برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه محسن وند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ص) و همچنین گرامیداشت هفته وحدت گفت: پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان در سال جاری با شعار حمایت از سلامت عمومی و روحیه نشاط همراه با تدوام کتابخوانی با رویکرد استفاده از فضای مجازی برگزار شده است و هریک از باشگاههای کتابخوانی با همفکری و همچنین تعامل با یکدیگر در با شکوه تر برگزار شدن  این دوره از جام باشگاهها تلاش کنند.

در ادامه مواردی نظیر تشکیل ستاد مرکزی و ضرورت حضور فعال تمامی اعضاء، قرائت شیوه نامه جام باشگاههای کتابخوانی و مفاد اصلی آن و شیوه اجرائی در شهرستان، ضرورت بهره مندی از فضای مجازی با توجه به شرایط فعلی کشور و بیماری کرونا، ارتباط با دانش آموزان و رصد فعالیت ایشان در حوزه کتابخوانی، فراهم نمودن زیر ساختهای فضای مجازی جهت بهره مندی کودکان و نوجوانان و بهره مندی از جاذبه های موجود در حوزه کتاب  و کتابخوانی مورد بحث و گفتگو اعضاء جلسه قرار گرفت.

درپایان نیز تشکیل گروه کتاب و کتابخوانی در فضای مجازی تحت عنوان دانایی و مانایی و همچنین تعیین محتوای گروه کتابخوانی (ایجاد آیین نامه گروه ) و ارسال مطالب با موضوع کتاب و کتابخوانی بعنوان مصوبات جلسه تصویب شد.

                          

۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۳۰