اخبار

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان غربی با تبریک 14 آبان روز فرهنگ عمومی تآکید کرد: شورای فرهنگ عمومی از دستاوردهای مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی است

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان غربی با تبریک 14 آبان روز فرهنگ عمومی  تآکید کرد: شورای فرهنگ عمومی از دستاوردهای مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی است
۱۴ آبان در تقویم جمهوری اسلامی سالروز تشکیل نهادی است که در تعبیر آن می توان گفت ارزنده ترین گام برای اعتلای فرهنگ جامعه ایران اسلامی است.

تشکیل‌ شورای فرهنگ عمومی از دستاوردهای مهم و ارزشمند شورای عالی انقلاب فرهنگی و مولود نگاه تیزبینانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مقوله فرهنگ و‌تلاش برای شکوفایی آن  است. 14 آبان در تقویم جمهوری اسلامی سالروز تشکیل نهادی است که در تعبیر آن می توان گفت ارزنده ترین گام برای اعتلای فرهنگ جامعه ایران اسلامی است.
 اعلام روز چهاردهم آبان هر سال به عنوان روز فرهنگ عمومی در تقویم  فرهنگی و اجتماعی کشور نیز برآیند رویکرد فرهنگی _ راهبردی شورای فرهنگ عمومی به مقوله فرهنگ عمومی و از سویی نشانه اهتمام درخور تحسین شورای مزبور به امر فرهنگ غالب یا همان فرهنگ عمومی است.
این شورا با تدوین طرحهایی برای هماهنگ کردن فعالیت های فرهنگی نهادها و دستگاه های مختلف و اولویت قرار دادن دیدگاه های مقام معظم رهبری درموضوعات تایید شده همچنین هدایت و‌نظارت در محدوده کم و کیف هماهنگی دستگاه های اجرایی در صدد تاثیر گذاری بر سپهر فرهنگ عمومی استان است و ‌به تبع آن انتظار می رود با هدف گذاری های موثر شاهد وقوع پاره ای از تغییرات در اقدامات و رفتارهای عمومی و‌اجتماعی باشیم.
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان غربی

۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۵۶
پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی |