اخبار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تدوام مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را هموار کرد.

وی ادامه داد: اگر رشادت و مجاهدت دانشجویان انقلابی نبود، شاید انقلاب دستخوش تغییرات اساسی با سردمداری استکبار جهانی می شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تدوام مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را هموار کرد.
حجت الاسلام خدایاری اضافه کرد: یوم الله ۱۳ آبان و تمامی یوم‌الله های دیگر از سوی دشمنان این مرز و بوم ‌رصد می شود و آنان ثانیه شماری می کنند تا شاهد انزجار ملت ایران از مستکبران نباشند ولی برخلاف تصور آنان اعلام انزجار ملت ایران از استکبار امسال پرشکوهتر از سال های قبل خواهد بود.

ارومیه- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تدوام مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را هموار کرد.

حجت الاسلام ناصر خدایاری افزود: در سفارت آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی نقشه های مختلفی طراحی شده بود که تسخیر آن توسط دانشجویان اجازه نداد دشمنان به اهداف خود دست یابند.

وی ادامه داد: اگر رشادت و مجاهدت دانشجویان انقلابی نبود، شاید انقلاب دستخوش تغییرات اساسی با سردمداری استکبار جهانی می شد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در حقیقت ۱۳ آبان اقتدار انقلاب اسلامی را مضاعف و روحیه دشمن ستیزی، دشمن شناسی و مخالفت با حضور بیگانگان در کشور را به جامعه تزریق کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: تزریق روحیه دشمن ستیزی به جامعه بستری فراهم کرد تا ملت ایران اجازه کوچکترین تعرضی به دشمنان نداده و امنیت کشور مضاعف شود.

وی افزود: دانش آموزان با نثار خون خود و دانشجویان با اقتداری بی نظیر نقشه دشمنان را در روزهای قبل و پس از انقلاب خنثی و خواب آنها را بی تعبیر کردند.

حجت الاسلام خدایاری اضافه کرد: یوم الله ۱۳ آبان و تمامی یوم‌الله های دیگر از سوی دشمنان این مرز و بوم ‌رصد می شود و آنان ثانیه شماری می کنند تا شاهد انزجار ملت ایران از مستکبران نباشند ولی برخلاف تصور آنان اعلام انزجار ملت ایران از استکبار امسال پرشکوهتر از سال های قبل خواهد بود.

وی ادامه داد: امسال نفرت مردم ایران از استکبار در فضای مجازی با پیام های مختلف فریاد زده خواهد شد چنانکه از هم‌اکنون کلیپ ها و ویدیوهایی با مضمون نفرت از استکبار صفحات فضای مجازی را پر کرده است.

وی افزود: ۱۳ آبان تاریخ استقامت ملت ایران است و این تاریخ برای همیشه خیانت های استکبار جهانی را برای تمامی نسل ها بازخوانی خواهد کرد.

در روز ۱۳ آبان وقایع مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی اتفاق افتاده که تبعید امام راحل به ترکیه، کشتار دانش آموزان در دانشگاه تهران و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را شامل می شود.

۱۳ آبان‌ در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۳۳
پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی |