اخبار

برگزاری کمیته فرعی شورای فرهنگ عمومی با محوریت راهکار ترویج فرهنگ تقدم پیشگیری بر درمان در فیروزکوه

برگزاری کمیته فرعی شورای فرهنگ عمومی با محوریت راهکار ترویج فرهنگ تقدم پیشگیری بر درمان در فیروزکوه
جلسه کمیته فرعی با محوریت راهکار ترویج فرهنگ تقدم پیشگیری بر درمان با حضور اعضای کمیته فرهنگی شورای فرهنگ عمومی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه، هفتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با محوریت کارگروه اجتماعی شورای فرهنگ عمومی با موضوع راهکار ترویج فرهنگ تقدم پیشگیری بر درمان با حضور کارشناسان حوزه اجتماعی ادارات در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه برگزار گردید .

به همین گزارش در این جلسه در خصوص آموزش تقدم پیشگیری بر درمان بصورت زیر ساختی از مهد کودکها و مقطع ابتدایی و طرح هر خانه یک پایگاه سلامت توسط شبکه بهداشت و درمان مطالبی مطرح شد.

در ادامه این نشست مقرر گردید با توجه به رسالت پیشگیری از شیوع کرونا و ایجاد هم افزایی در آموزشهای شبکه بهداشت و درمان اقدام به آموزش یک نفر از اعضاء خانواده نماید و آن شخص رابط بین شبکه و خانواده باشد. 

این جلسه با مصوباتی منجمله ارائه مطالب آموزشی در غالب متن، فیلم و ... جهت گروه هدف دانش آموزان و اولیاء به منظور درج در برنامه شاد، ایجاد تابلوی دیجیتال در داخل شهر جهت اطلاع رسانی فعالیت ها و موارد آموزشی ادارات پیشگیری کننده از آسیب های اجتماعی به افراد جامعه و ... همراه بود.


۳ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۳۲
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |