اخبار

برگزاری ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم

برگزاری ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم
ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم در سال جاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین شمس مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و سایر اعضاء در محل نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه و رئیس  جلسه  ضمن خیر مقدم  به اعضا و تسلیت اربعین حسینی به الزامات فرهنگی تحقق شعار سال(جهش تولید) پرداخت و افزود: منظور و مقصود از جهش تولید جبران عقب ماندگی های این حوزه در کمترین زمان ممکن با استفاده از تمام ظرفیت های موجود می باشد تا تولید به آن شاخص های مورد قبول خود برسد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی در ادامه افزود: یکی از الزامات فرهنگی حوزه تولید را مصرف تولیدات عرضه شده عنوان کرد و افزود: رونق تولید زمانی حاصل می شود که فرهنگ مصرف گرایی داخلی تقویت و تولید به عنوان عامل محرکه اقتصاد کشور در نظر گرفته شود.

 در ادامه فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز جهش تولید را عاملی برای کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد و افزود: در شهرستان رباط کریم در راستای عملیاتی نمودن شعار سال جلسات و نشست های تخصصی در راستای رفع موانع تولید، اشتغال و سرمایه گذاری و تنظیم بازار تشکیل و کارگروههایی نیز در محل های کارگری و کارفرمایی تشکیل شد.

در این جلسه فرماندهی نیروی انتظامی و همچنین رئیس اداره آموزش و پرورش نیز در حوزه آسیب های اجتماعی موجود در شهرستان و اقدامات صورت گرفته در این حوزه گزارش مبسوطی را ارائه نمودند و یکی از کارآفرینان برتر و مدیر عامل شهرک صنعتی پرند نیز گزارشی در حوزه مشکلات و نیازهای شهرک های صنعتی ارائه نمود.

در پایان جلسه حجت الاسلام شمس، مسئول قرآن و عترت و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران، ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان و حضور اعضای اصلی در جلسه ، افزود: شورای فرهنگ شهرستان رباط کریم در سال 98 حائز  کسب رتبه برتر در استان شده است که در پایان از رئیس ، نائب رئیس و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر بعمل آمد.

۴
۲۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۳
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |