اخبار

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی سیمرغ با موضوع چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شد .

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی سیمرغ با موضوع چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شد .
سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیمرغ با محوریت هفته دفاع مقدس در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید

بنا بر گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیمرغ سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به ریاست امام جمعه شهرستان و به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با حضور   اعضای شورا روز  پنجشنبه مورخ 99/06/27در دفتر امام جمعه برگزار شد  .

  در این جلسه حجت السلام و المسلمین یوسفی امام جمعه  شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی امام راحل وشهدای گرانقدر دفاع مقدس اظهار داشت دفاع مقدس برگ زرینی  از افتخارات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است  و در چهل سالگی دفاع مقدس باید برنامه های معظم و باشکوهی با همکاری همه ادارات در سطح شهرستان برگزار شود و رشادت ها و ایثارگری های جوانان غیور ایران اسلامی به خوبی به نسل سوم و چهارم انقلاب انتقال داده شود .

  آقای عبدی معاون فرماندار نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی حضرت امام ( ره ) و شهدای دفاع مقدس اظهار داشت جلسات مختلفی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری برگزار شد . مقدمات تهیه لوح تقدیر پیشکسوتان دفاع مقدس فراهم شد و فضاسازی محیط شهری و روستایی توسط شهرداری و بخشداری ها انجام خواهد شد .

 سرهنگ جمشیدی فرمانده سپاه ناحیه سیمرغ نیز در این جلسه بیان داشت بیشتر برنامه های فرهنگی دفاع مقدس در فضای مجازی برگزار خواهد شد و از جمله برنامه های شاخص این شهرستان تجلیل از 350 نفر از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس بصورت ویدئوکنفرانس با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در روز 31 شهریورماه در مصلی جمعه می باشد .

در پایان و پس از بحث و تبادل  نظراعضا مصوبات و شرح وظایف دستگاه های شهرستان برای بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس معین گردید که تبلیغات محیطی مناسب در سطح شهر و روستا ، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ، دیدار با خانواده معظم شهدا و  عطر افشانی وغبارروبی گلزار شهدای شهرستان  ، و انجام تبلیغات مناسب در فضای مجازی بخشی از این مصوبات بود .

 

 

 

۲ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۷