اخبار

بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و نبی اکرم(ص)

بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و نبی اکرم(ص)

 حادثه تلخ و تأثرآور اهانت به ساحت مقدس قرآن­ کریم و سوزاندن آن توسط جمعی از جاهلان حقود و بد اندیش از یک­سو و بازنشر کاریکاتورهای اهانت­ آمیز نسبت به پیامبر گرامی اسلام(ص) از سوی یک نشریه هتاک فرانسوی، بار دیگر عمق کینه و عداوت عاملان این حرکت­های شوم را نسبت به اسلام عزیز نشان داد.

ناگفته پیداست که موج بازگشت به معنویت و فطرت پاک الهی و دین حنیف در جهان روز به روز در حال افزایش است. مکتب­‌های مادی­ و الحادی در عمل نشان داده‌اند که جز حرکت در مسیر انحطاط اخلاقی و سقوط ارزش­ های والای انسانی هیچ ارمغانی برای جامعه بشریت به همراه نداشته­‌اند و هر قدر که آنها را با رنگ و لعاب آراسته‌­اند چون هسته مرکزی آنها تهی از منطق و عقلانیت بوده و با فطرت پاک و الهی انسان هم‌خوانی ندارد نتوانسته‌­اند در مقابل جریان خداجویی که روزبه ­روز گستره فزون­تری می­‌یابد حرفی برای گفتن داشته باشند لذا دست به اقداماتی موهن از این دست می‌­زنند غافل از این­که این حرکت­ها نه تنها به اساس اسلام و شخصیت بینظیر و ممتاز و آسمانی حضرت محمد مصطفی(ص) و قرآن کریم این معجزه جاویدان و شگرف الهی خدشه­ای وارد نمی­‌کند بلکه حقانیت آنها را از یک­سو در چشم و دل انسان‌های حق‌طلب و آزاده جهان بیش از پیش روشن نموده و عجز و استیصال معاندان را در جهت انجام گفت­ وگوهای منطقی و استدلالی از سوی دیگر به خوبی آشکار می­‌سازد. بی­‌شک تبعات به سخره گرفتن اعتقادات و مقدسات 1/5 میلیارد مسلمان جهان دامن عاملان، محرکان و طراحان این نقشه­ های شوم را خواهد گرفت.

دستگاه رسانه‌­ای استکبار به بهانه آزادی بیان و قلم آن هم به گونه­ای کاملاً جهت­دار به اشکال گوناگون به پدیده اسلام هراسی و اسلام ستیزی دامن می­زنند که این امر ناشی از ترس از نفوذ و گسترش آموزه­‌های گران­سنگ اسلام بوده که آشکارا در تعارض با منافع نامشروع نظام­‌سلطه در جهان می­باشد و چون دست‌­اندرکاران این­گونه رسانه­ها توان رویارویی صحیح با منطق استوار دین حنیف را ندارند اقدام به انجام حرکات ناشایستی از این دست می­‌زنند. پرواضح است که این­گونه حرکات از سر ضعف و انفعال می­‌باشد و عاقبت خوبی نیز برای عاملان آن به دنبال نخواهد داشت.

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور به شدت این اقدامات زشت و موهن را محکوم می­‌کند و رجاء واثق دارد که به حول و قوه الهی نه تنها تابش نور و معرفت و گرمای حیات­بخش دین مبین اسلام و اساس دیانت به سردی نمی­گراید، بلکه شعشعه نورانی‌­اش روز به روز از فروغ و درخشش و تابندگی بیشتر برخوردار خواهد شد و نصیب معاندان چیزی جز خذلان و خواری و خسارت نخواهد بود. انشاء­الله

۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۵۸