اخبار

برپایی چهلمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز

برپایی چهلمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز
چهلمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز در تاریخ 99/03/31 با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار شد .
در ابتدای این نشست محمد صمدی دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ضمن قرائت دستور جلسات (همانگی جهت برگزای برنامه های هفته بزرگداشت اقامه نماز جمعه و برنامه های هفته ولایت ) گفت : 5مرداد ماه در تاریخ معاصر ایران آبستن حوادث مهمی بوده است از جمله 5 مرداد67 آغاز عملیات مرصاد، 5مرداد  60 آغاز عملیات رمضان ، 5 مرداد 58 اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی و به امامت آیت الله طالقانی در دانشگاه تهران و حواث تاریخ ساز دیگر اشاره کرد.

 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مسعود مهدوی امام جمعه الوند اظهار داشت: توجه به فرهنگ در جامعه ضروری است و از این رو بی توجهی به فرهنگ و رسانه موجب ضربه زدن به مردم خواهد شد.

مهدوی خاطر نشان کرد: با توجه به پیش رو داشتن عید غدیر از شهرداران و شهرداری‌ها تقاضا داریم که نسبت به فضاسازی‌های شهری در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه الوند ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا، رغبت مردم برای ازدواج و فرزند آوری کاهش پیدا کرده است که البته باید با آگاهی سازی مردم فرهنگ ازدواج‌های آسان و فرزندآوری را افزایش دهیم.

در ادامه این جلسه محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز عنوان کرد:همه ما به عنوان مسؤول باید همانند مردم باشیم و خوراک و منزل و خودروی ما مثل مردم باشد و اگر چنین اتفاقی بیفتد ، مردم نیز سختی‌ها را تحمل خواهند کرد.

نصیری اعلام کرد: امسال برای نخستین بار در راستای رفاه حال شهروندان و تردد کمتر برای جلوگیری از کرونا کنکور سراسری در الوند نیز برگزار خواهد شد.

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲