اخبار

نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهر آبگرم در تاریخ 99/05/15 در محل سالن جلسات بخشداری این شهر برگزار گردید .

نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهر آبگرم در تاریخ 99/05/15 در محل سالن جلسات بخشداری این شهر برگزار گردید .
حجت الاسلام والمسلمین صالحی - رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر آبگرم - با اشاره به وجوب حفظ حدیث غدیر توسط مردم و خواندن خطبه غدیر ، بزرگداشت این عید بزرگ و زنده نگه داشتن حادثه و مکتب غدیر را از وظایف دینی مسلمان برشمردند.
حجت الاسلام والمسلمین مسلمین صالحی امام جمعه آبگرم در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهر ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان بیان داشت:  ما مسئولان باید با کمک یکدیگر و همکاری با هم در خصوص فرهنگ سازی غدیر تلاش کنیم.

وی با اشاره دشواری زندگی در شرایط کرونایی تاکید داشت: باید پروتکل های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنیم و در این راستا صدا و سیما، تبلیغات و فرهنگ‌سازی رسانه‌ای توانسته است به خوبی عمل کند و مردم را مجاب به رعایت مسائل بهداشتی نماید.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی در ادامه با اشاره به وجوب حفظ حدیث غدیر توسط مردم و خواندن خطبه غدیر ، بزرگداشت این عید بزرگ و  زنده نگه داشتن حادثه و مکتب غدیر را از وظایف دینی مسلمان برشمردند.

 وی ادامه داد: در دوران اهل بیت مردم سنت هایی را همچون اطعام، جشن های خانوادگی ، هدیه دادن، عقد اخوت و... در ایام عید غدیر انجام می دادند که ما اکنون باید فرهنگسازی کرده و بتوانیم این سنت‌ها را احیا و حفظ کنیم .

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۰