اخبار

امام جمعه شاهرود گفت: شورای فرهنگ عمومی از ‌شوراهای مهم فرهنگی است که گسترده‌ترین شبکه فرهنگی را در خود جای داده است.

امام جمعه شاهرود گفت: شورای فرهنگ عمومی از ‌شوراهای مهم فرهنگی است که گسترده‌ترین شبکه فرهنگی را در خود جای داده است.

به گزارش دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی  استان سمنان، حجت الاسلام عباس امینی در دیدار رضا مهدیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با وی به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه افزود: فرهنگ زیر ساخت و زیربنای مسائل اساسی جامعه در حوزه های مختلف است و همیشه مورد توجه و نظر مقام معظم رهبری بوده است.

امام جمعه شاهرود گفت: به لطف خداوند ارتباط خوبی بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با دفتر امام جمعه برقرار شده و بخشی از این ارتباطات فرهنگی و هماهنگی های لازم در جلسات شورای فرهنگ عمومی تجلی یافته است.

امینی به اهمیت نهاد نماز جمعه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نماز جمعه به عنوان یکی از دست آوردهای مهم انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه و تاثیرگذاری هرچه بیشتر اقامه می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با قدردانی از تلاش های اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری از جمله برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی، این شورا را مرکز ریل گذاری فرهنگی شهرستان دانست.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود نیزدراین نشست با تبریک فرا رسیدن پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه گفت: نقش بی‌بدیل نماز جمعه در روزها و برهه‌های سخت و پیچیده انقلاب و نظام نشان داده است که نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی و معنوی بزرگ است.

رضا مهدیان با قدردانی از حمایتهای امام جمعه شاهرود از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری دراین شهرستان گفت: با توجه به اهمیت برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی و توجه ویژه امام جمعه، این شورا توانست مقام دوم کشوری را کسب نماید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: با توجه به اهمیت این شورا، تلاش شده است که جلسات فصلی در بخش های مختلف شهرستان شاهرود برگزار شود.

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی  استان سمنان |

۶ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲