اخبار

دیدار اعضای کار گروه علمی مشورتی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با رییس شورا

دیدار اعضای کار گروه علمی مشورتی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با رییس شورا

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، فرشید فلاح در اولین دیدار اعضای کارگروه علمی مشورتی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اظهار داشت: این کارگروه که با شرکت نمایندگان دستگاههای اجرایی و برخی از صاحبنظران تشکیل می شود در نشست های خود آماده سازی مباحث قابل طرح در نشست شورای فرهنگ عمومی بر عهده دارد.

وی تعیین برخی از اولویت های مباحث فرهنگی قابل طرح در شورای فرهنگ عمومی را از دیگر وظایف این کارگروه ذکر کرد و گفت: جمع بندی فرمایشات مقام معظم رهبری و تعیین 16 سرفصل کاری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب از نتایج نشست های این کارگروه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به حضور افراد صاحب نظر و دارای دیدگاههای کارشناسی فرهنگی در کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: این کارگروه تلاش دارد طرح هایی را تدوین کند که در فرهنگ مردم و جامعه تاثیر گذار باشد.

دراین نشست که در دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه سمنان برگزار شد چهار تن ازاعضای این کارگروه به بیان دیدگاهها و نظرات خود در خصوص مباحث فرهنگی، لزوم پیشگیری قبل از درمان در مسایل فرهنگی و ... پرداختند.

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان، نائیب رییس استاندار و دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بررسی برنامه ها و طرحهای فرهنگی برای توسعه فرهنگ عمومی برگزار می شود.

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |
۱۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴