اخبار

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی سوادکوه شمالی برگزار شد

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی سوادکوه شمالی برگزار شد
افزایش نشاط اجتماعی فرهنگی و ورزشی برای کاهش آسیب فرهنگی در بین جوانان نقش بسزایی دارد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی سوادکوه شمالی در سال جاری با موضوع ساماندهی امور جوانان با رویکرد سبک زندگی اسلامی در سالن جلسات فرمانداری سوادکوه شمالی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهدی یزدانی شورمستی  دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت خواستار ترویج الگوی زندگی اسلامی و سرلوحه قرار دادن زندگی آنان در بین جوانان جامعه شد . وی افزود با همکاری تمامی دستگاه های متولی امور جوانان باید در خصوص فرهنگ سازی ، آگاهی بخشی به خانواده ها و تفکر و بینش جوانان در فضای مجازی و شبکه های مجازی برنامه ریزی شده و جهت باز نشر مطالب هدفمند اقدام گردد . 

 

  حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه و ریاست محترم شورای فرهنگ عمومی سوادکوه شمالی در خصوص این جلسه اظهار داشت مشارکت مردم نهاد در بکارگیری  جوانان ، نخبگان و اقشارمختلف بسیار مهم و حائز اهمیت است . ایشان افزود یکی از معضلات حال حاضر ، شیوع پدیده ویروس کرونا می باشد لذا با مشارکت علما ، فعالان اجتماعی و دستگاه های فرهنگی به منظور افزایش نشاط اجتماعی فرهنگی و ورزشی برای کاهش آسیب فرهنگی در بین جوانان نقش بسزایی را اعمال نمایند . ایشان تاکید نمودند اداره ورزش و جوانان علاوه برفعالیت در زمینه ورزش باید در مسائل و امور جوانان نقش خویش را ایفا نمایند .  

پاریاو معاونت محترم فرماندار در خصوص ساماندهی امور جوانان به سه موضوع آسیب های اجتماعی ، فعالیت در فضای مجازی و اشتغال پرداخت و افزود این موضوع ها از جمله چالش های امروز جامعه جوانان می باشد که باید در دستور کار قرار گیرد و نقش ستاد سامان دهی امور جوانان شهرستان را در حل معضلات جوانان جامعه پر رنگ دانست . و در خصوص ارائه طرح و راهکار مربوط به مشکلات جوانان و الگو پذیری از سبک زندگی اسلامی بیانات مبسوطی را ارائه نمودند .

در پایان این جلسه از خانم فاطمه زهرا  گلزاده ورزشکار محجبه شهرستان به مناسبت ولادت حضرت معصومه ( س ) و روز دختر تجلیل بعمل آمد .

 

۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵