اخبار

مصوبات هفتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان

 هفتادو ششمین جلسه پیاپی و اولین جلسه در سال 1399 شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که با حضور امام جمعه ،استاندار و دیگر اعضای محترم در تاریخ 99/3/21 برگزار گردید مصوبات ذیل به تصویب رسید . 

1-     مقرر شد موضوع وحدت بین شهرستانهای استان به عنوان یک اولویت فرهنگی مد نظر همه دستاندرکاران فرهنگی استانی قرارگیرد و شورای فرهنگ عمومی نیز برای این موضوع برنامه ریزی نماید.

2-    با تاکید استاندار و نایب رییس شورای فرهنگ عمومی مقرر گردید برای مقابله با بیماری کرونا در فعالیت ها و برنامه های فرهنگی از پروتکل های بهداشتی لحاظ گردد.

3-    مقرر گردید 4 طرح قرآنی ارائه شده در جلسه شورا 1- طرح قرآن آسان هست که مؤسسه‌ی ندای آسمانی آصال 2-طرح برگزاری کلاس‌های قرآن به صورت مجازی به وسیله‌ی پلتفرم بومی اسکای روم که مؤسسه‌ی راهیان بصیرت شهرستان گرمسار 3-طرح موشن کمیک داستان‌های قرآنی که عملاً طرح تولید کارتون با داستان‌های قرآنی است که مؤسسه‌ی ره‌پویان فاطمی  4- طرح انس با معارف و ارزش‌های اسلامی که جامعه‌القرآن کریم و اهل بیت شهرستان شاهرود  برای شورای فرهنگ عمومی کشور ارسال کنیم.

4-    مقرر گردید اعضای محترم موضوعات پیشنهادی خود را که میتواند در دستور کار شورا قرارگیرد  را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان  اعلام نمایند.

۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۵