اخبار

نخستین جلسه شورای سیاست گذاری کارگروه فضای مجازی استان اصفهان در سال ۹۹

فضای مجازی
نخستین جلسه شورای سیاست گذاری کارگروه فضای مجازی استان اصفهان در سال ۹۹ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

سید سعید سرابی در نخستین جلسه شورای سیاست گذاری کارگروه فضای مجازی استان اصفهان در سال ۹۹ تشکر از اعضای کارگروه و موارد مطرح شده در این جلسه گفت: تلاش می‌کنیم با قدرت در کنار اعضای این کارگروه باشیم و خرسندیم استان اصفهان مانند سایر موضوعاتی که پیشران است؛ مدیریت فضای مجازی را پیشتر از سایر استان‌ها آغاز کرده و تا کنون فعالیت‌های خوبی در این زمینه اتفاق افتاده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه در عرصه فضای مجازی لازم است روی اولویت‌ها تمرکز بیشتری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دغدغه مدیریتی در استان در حوزه فضای مجازی وجود دارد که می‌توان از ظرفیت‌های موجود در این حوزه به ویژه شورای فرهنگ عمومی بهره لازم را برد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی ضمن خیر مقدم و تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گزارشی راجع به کارگروه فضای مجازی ارائه کرد و گفت: آیین نامه این کارگروه تدوین و در شورای فرهنگ عمومی ارائه و در نهایت در این شورا به تصویب رسید و توسط استاندار به دستگاه‌های ابلاغ شد.

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی اصفهان افزود: ۳ کمیته ذیل این کارگروه فعالیت دارد از جمله کمیته رصد و پایش فضای مجازی، کمیته آموزش و کمیته تولید محتوا که هرکدام با مسئولیت دبیران آنها مشغول فعالیت هستند.

خاطرنشان می‌شود، نخستین جلسه شورای سیاست گذاری کارگروه فضای مجازی استان اصفهان با حضور اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل، سرهنگ مرتضوی رئیس پلیس فتای استان، شواخی معاون فضای مجازی اداره کل صدا و سیما، نباتی نژاد مسئول رصدخانه فرهنگی اجتماعی شهرداری و رامین سنمار مسئول دبیرخانه کارگروه فضای مجازی 9 اردیبهشت در دفتر مدیرکل برگزار شد.

۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵
اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان |