اخبار

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین با صدور پیامی از تلاش ها و اقدامات هنرمندان و رسانه ها و خبرنگاران استان قزوین در تولید اخبار و محتوای هنری در پیشگیری و مقابله با کرونا قدردانی کرد.

قدردانی نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین از تلاش ها و اقدامات هنرمندان،اصحاب رسانه و خبرنگاران استان قزوین

قدردانی نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین از تلاش ها و اقدامات هنرمندان،اصحاب رسانه و خبرنگاران استان قزوین

در این پیام آمده است :

 

بیماری کرونا امروز به عنوان موضوع و اولویت اصلی کشور ماست و این پدیده دارای ابعاد مختلف بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... است و برای مدیریت آن علاوه بر اقداماتی که توسط حاکمیت صورت می گیرد، به یک اجماع و همبستگی ملی و اقدام موثر همه اقشار مردم به ویژه گروههای مرجع نیاز است.
وجه فرهنگی و اجتماعی این جریان از اهمیت بالایی برخوردار است و گروههای مرجع فرهنگی و هنرمندان و رسانه ها می توانند در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با تولیدات متنوع خبری و فرهنگی و هنری اثرات مهمی برجای گذارند و به واسطه اقبال عمومی به اخبار و اطلاعات و آثار هنری ، این تولیدات و انتشار آن به ویژه در فضای مجازی می تواند در فرهنگسازیِ اثرگذار در این راستا کارگشا باشد و الحق و الانصاف که هنرمندان و انجمن های فرهنگی و هنری و خبرنگاران و رسانه ها و فعالان فضای مجازی در استان قزوین از ابتدای شیوع این بیماری همراه مردم و مسئولین بودند و کاری کردند کارستان.
لازم می دانم از کلیه عزیزان فعال درعرصه فرهنگ و هنر و رسانه به ویژه فعالان فضای مجازی و‌تولید محتوا که در امر آگاه سازی مردم با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا حضور و فعالیت جدی کردند،تشکر و قدردانی نمایم، امیدوارم با اینگونه اقدامات ارزشمند و همراهی متعهدانه مردم و با عنایت خداوند متعال، سایه سلامتی و شادابی بر این سرزمین مقدس ومردمانش تا ابد گسترده باشد.آمین

هدایت الله جمالی پور


استاندار قزوین
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ۱۳:۵۰