اخبار

پیام تسلیت دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در پی درگذشت حجت الاسلام محمدمهدی صالحی

پیام تسلیت دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در پی درگذشت حجت الاسلام محمدمهدی صالحی
در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی صالحی معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و عضو شورای فرهنگ عمومی کشور موالی زاده در پیامی درگذشت آن شخصیت وارسته و اخلاق مدار را تسلیت گفت.

 

در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی صالحی معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و عضو شورای فرهنگ عمومی کشور، موالی زاده در پیامی درگذشت آن شخصیت وارسته و اخلاق مدار را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی صالحی معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها موجب تأسف و تأثر عمیق گردید. ایشان که به نمایندگی از سوی آن نهاد محترم فعالانه در جلسات شورای فرهنگ عمومی کشور شرکت می کردند شخصیتی وارسته و اخلاق مدار و چهره ای مؤثر و کارآمد در عرصه فرهنگ بودند. هم چنان که در مسئولیت های مختلفی که در برهه های مختلف بر عهده داشته اند منشأ آثار پرخیر و برکت بسیاری گشته اند.

اینجانب این ضایعه را به بازماندگان محترم ایشان، حوزه های مقدس علمیه و جامعه علمی کشور و نیز برادر عزیزمان حجت الاسلام والمسلمین دکتر رستمی رییس محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و همکاران و دوستداران آ« فقید سعید و اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی کشور تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان محترم ایشان صبر و اجر مسألت می نمایم .

سید محمدرضا موالی زاده

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

۴ فروردین ۱۳۹۹ ۱۴:۳۵
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی |