اخبار

تشکیل ستاد ویژه‌ی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی از تشکیل ستاد ویژه‌ی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، “اسماعیل جبارزاده” گفت: همزمان با نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی استان، ستاد ویژه‌ی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با عضویت اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، سازمان تبلیغات اسلامی،‌اداره‌ی کل ورزش و امور جوانان، آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی استان،‌سپاه عاشورا و بسیج آذربایجان‌شرقی تشکیل شد.
وی افزود: ستاد یاد شده وظیفه‌ی برنامه‌ریزی و ایجاد انسجام در اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان را بر عهده دارد.
جبارزاده با اشاره به اینکه آبادانی و سربلندی ایران اسلامی در گرو پرورش جوانانی متعهد و کارآمد است،‌اظهار داشت:فرهنگی پویا و بالنده متضمن تربیت نیروی انسانی متعهد است و براین اساس مسئله فرهنگ و جوانان باید بیش از پیش مورد توجه مسوولان و متولیان فرهنگی باشد.
وی تاکید کرد: متولیان فرهنگی باید با پرهیز از موازی کاری برنامه‌‌ریزی منسجم و کارآمدی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان داشته باشند. وی از اصحاب فرهنگ و هنر دعوت کرد تا بر غنی‌تر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. استاندار آذربایجان‌شرقی، بر لزوم همکاری اصحاب فرهنگ و هنر در ارتقای فرهنگ عمومی استان و غنی سازی اوقات فراغت با بهره گیری از تمام امکانات فرهنگی و ورزشی تاکید کرد
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴