اخبار

یکصد وبیست و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی برگزار شد

با حضور آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار و جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی برگزار شد

علیرضا رزم حسینی در خصوص آثار اجرای موفق مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی گفت: با اجرای این مدل که برگرفته از دستورات دینی است، سرمایه گذاری، اشتغال، بهبود معیشت مردم، شاخص های امنیتی و اقتصادی، اعتماد مردم به نظام و روحانیت افزایش پیدا خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:با مشارکت و همکاری همه ارکان حکومت با مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و اجرای این الگو ثمرات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: هدف مدل ابداعی توسعه اقتصادی فرهنگی گام برداشتن در جهت توامندسازی جوامع محلی است و تعداد معین های استان که مسئولیت توسعه جوامع محلی را بر عهده دارند به 100 معین خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ساماندهی حاشیه شهر مشهد را یکی از اولویت های مدیریت استان دانست و اظهار کرد: در همین راستا از اول مهرماه طرح نجات در هشت محله هدف حاشیه شهر مشهد به صورت اجرایی شروع خواهد شد.
استاندار خراسان رضوی در حوزه فضای امنیتی استان افزود: سیاست ما در خصوص معترضین به حق، گفت و گو و اقناع است و در همین راستا در هشت ماه گذشته اتفاقات خوبی افتاده است.
رزم حسینی در انتهای سخنان خود بیان کرد: هیچ کشوری پیشرفت نکرده است مگر اینکه وحدت در هدف، آرمان، رویه و اجرا در آن وجود داشته است بنابراین اگر همه ارکان حکومت با هم همراه و همدل باشند به سمت توسعه اقتصادی فرهنگی استان حرکت خواهیم کرد.

۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۱۷