اخبار

نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرداول در سال 1403

نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرداول در سال 1403
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول از برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع شب‌های قدر، برنامه‌ریزی روز شهادت امام علی(ع) و روز قدس در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در ابتدای این نشست ابراهیم بیگی دبیر نشست ضمن تبریک سال نو، گزارشی از روند اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل ارائه داد.
 در ادامه حجت الاسلام فریادی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان به ایراد سخن با موضوع شب‌های لیالی قدر پرداخت و گفت: شب‌های قدر شب‌های سرنوشت سازی هستند کع عبادت در این شب‌ها از هزار ماه بالاتر است و با بندگی و گفتگوی خالصانه و خاضعانه با خداوند در این شب‌های گرانقدر می‌توانیم باا ستعانت از خداوند به پیشرفت معنوی در زندگیمان سرعت ببخشیم. 
 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرداول در بحث جداسازی (بین زن و مرد) در تالارها بیان کرد: متأسفانه علی رغم جلسات فراوان این مشکل هنوز حل نشده و باید با مالکان این تالارها برخورد جدی صورت گیرد.
در ادامه علی محمدی فرماندار شهرستان نیز گفت: انجام کارهای فرهنگی در سطح شهرستان نسبت به گذشته با همکاری همه اعضا بهتر شده است.
فرماندار شهرستان چردول اظهار داشت: همه باید با تأمل و همکاری در اجرای بهتر برنامه‌های فرهنگی تلاش کنیم در پایان جلسه مصوباتی همچون برگزاری روز قدس و سالروز شهادت امام علی (ع ) و لیالی قدر اتخاذ شد.


۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۲
معصومه نادی روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام |