اخبار

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

فرهنگ سازی در حوزه مصرف بهینه آب به صورت جدی در دستور کار باشد

فرهنگ سازی در حوزه مصرف بهینه آب به صورت جدی در دستور کار باشد
نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بر فرهنگ سازی در حوزه مصرف بهینه آب در این استان تاکید کرد و گفت: این مساله باید به صورت جدی در دستور کار باشد و شورای فرهنگ عمومی می تواند در این مسیر نقش آفرینی تاثیرگذاری داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان سیدمحمدرضا هاشمی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی در سالجاری افزود: تحقق شعار سال با بهره گیری از ظرفیت مشارکت مردم، تقویت فعالیت شرکت تعاونی ها، مدیریت مباحث مربوط به آب و تنش آبی، پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان و مباحث مرتبط با جوانی جمعیت از جمله اولویت های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان است.

وی گفت: دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان بواسطه پیگیری ها و تخصیص و هزینه کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور اول سفر، با رشد بسیار مطلوب و چشمگیری همراه بوده است.
استاندار سمنان با قدردانی از مردم نجیب، ولایتمدار و با بصیرت استان سمنان در استقبال از رئیس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در بحث واگذاری زمین به متقاضیان طرح فرزندآوری در قالب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، احیاء واحدهای راکد و سایر موارد با حضور رئیس جمهور اقدامات خوبی در این سفر شکل گرفت.

یکصد و دوزادهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و حضور سایر اعضا دردفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۶
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |