اخبار

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

برگزاری 62 نشست شورای فرهنگ عمومی در استان سمنان

برگزاری 62 نشست شورای فرهنگ عمومی در استان سمنان
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از برگزاری 62 جلسه شورای فرهنگ عمومی در این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: نشست های این شورا در مجموع 56 مصوبه داشته است.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، فرشید فلاح روز چهارشنبه در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در سال 1403 به بیان عملکرد این شورا در سال گذشته پرداخت و گفت: از این تعداد نشست 12 جلسه در مرکز استان و بقیه در هشت شهرستان و سه شهر این استان با حضور اعضا برگزار شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: 26 کارگروه ذیل شورای فرهنگ عمومی استان سمنان شامل کارگروه علمی مشورتی جهاد تبیین، مد و لباس، ابن یمین فریومدی، تعیین شاخص های ارزیابی کمیته ها و ... نیز در استان سمنان در سال گذشته برگزارشده است که این نشست ها نیز 61 مصوبه به همراه داشته است.

فلاح در ادامه با بیان اینکه 100 درصد مصوبات کارگروههای مذکور اجرایی شده است گفت: برگزاری همایش نکوداشت آیت الله اختری، جهاد تبیین، سند توسعه قرآنی و ... از مهمترین مصوبات نشست های شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به بزرگداشت روز سعدی و پاسداشت زبان فارسی به برگزاری آیین ها و محافل ادبی به این مناسبت در استان سمنان گفت: در این زمینه برنامه های متنوعی در شهرستانهای مختلف از جمله گرمسار و آرادان به صورت مشترک و دامغان برگزار شد و در شهرستانهای سرخه، سمنان و میامی نیز در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست از حضور و مشارکت فعال اعضای شورای فرهنگ عمومی به ویژه حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در برگزاری این نشست ها قدردانی کرد.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۳
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |