اخبار

برگزاری نشست نخبگان فرهنگی استان اصفهان با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

برگزاری نشست نخبگان فرهنگی استان اصفهان با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
نشست پرسش و پاسخ نخبگان فرهنگی ،اساتید ،دانشجویان و فعالان فرهنگی استان اصفهان در آستانه ی انتخابات با سید مجید امامی ،دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزارشد

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور؛   سید مجید امامی در این نشست باتاکید بر اهمیت نقش نخبگان ،اساتید و فعالان فرهنگی در راستای تلاش برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: حضور مردم در انتخابات برای کشور عزیزمان ایران ، قدرت و امنیت می‌آورد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در ادامه‌ی سخنان خود بر تقویت فعالیت های فرهنگی و همکاری بیشتر با دبیر خانه ی شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد. 

سید مهدی سیدین نیا، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این نشست گفت : مشارکت حداکثری مردم مهم ترین اصل درانتخابات پیش رو در ۱۱ اسفند امسال است و امیدواریم  مشارکت کنندگان با آگاهی کافی  انتخابی اصلح  داشته باشند.
درادامه  شرکت  کنندگان در این نشست پرسش های خود در خصوص انتخابات را مطرح کردند و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به این سوالات پاسخ داد.
بازدید از معاونت دانشجویی دانشگاه اصفهان از دیگر برنامه ها یی بود که پس از نشست  با حًور جمعی از مسوولان برگزار شد .
گفتنی است نشست پرسش و پاسخ  نخبگان فرهنگی،اساتید ،دانشجویان و فعالان فرهنگی استان اصفهان با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، عصر امروز شنبه -پنجم اسفند ماه -برگزارشد
۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۲۷
روابط‌عمومی و اطلاع رسانی شورای فرهنگ عمومی کشور |