اخبار

رئیس کارگروه مد ولباس استان سمنان:

۳ هنرمند استان سمنان جایزه «طاووس سیمین» را از آن خود کردند

۳ هنرمند استان سمنان جایزه «طاووس سیمین» را از آن خود کردند
رییس کارگروه مد و لباس استان سمنان با اشاره به برگزاری جشنواره مد و لباس فجر کشور در تهران، گفت: سه هنرمند از استان جایزه موسوم به «طاووس سیمین» را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،رضا مهدیان گفت:در دوازدهمین جشنواره مد ولباس کشور،50 اثر هنرمندان استان سمنان به نمایش درآمد.

وی به مراسم اختتامیه این جشنواره اشاره کرده وافزود: سه هنرمند از استان جایزه موسوم به «طاووس سیمین» را از آن خود کردند.

مهدیان با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس فجر از ۲۸ دی ماه با حضور طراحان برگزیده در محل مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد آغاز به کار کرد، افزود: در نمایشگاهی آثار هنرمندان استان به نمایش گذاشته شد.

رئیس کارگروه مد و لباس استان سمنان بیان کرد: نمایشگاه دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر با نمایش ۱۸۰ اثر برتر از یک هزار و ۳۸۰ اثر ارسال شده برپا شده بود.

مهدیان گفت: ۲۰ ویژند در بخش مد و صنعت، ۲۳ ویژند در بخش مد تراز و آثاری با محور لباس اجتماع، مجلسی، نوجوان و … در این نمایشگاه عرضه شده بودند.

مهدیان افزود: در بخش «بهترین تیم‌های طراحی مد و صنعت» طاووس سیمین به صمد کاویانی، (استان سمنان)در بخش بهترین نگاه به موضوع طاووس سیمین به سحر کاری(استان سمنان) و در بخش بهترین طرح طاووس سیمین به زهره شاطری، در بخش بهترین طراحی پارچه طاووس سیمین به مطهره بزرا و در بخش بهترین دوخت طاووس سیمین به مریم واحدی تعلق گرفت.

وی تصریح کرد:سحرمحمدپوراز استان سمنان جایزه ویژه طاووس بلورین بهترین طراحی دوخت دربخش مدوصنعت  را از آن خود کرد.

وی در خاتمه گفت: طاووس بلورین طراحان مستقل در بخش «مد و صنعت» در بخش بهترین نگاه به موضوع به زهرا علینقیان، در بخش بهترین طرح به فاطمه منتظری، در بخش بهترین طراحی پارچه به الناز احمدی، در بخش بهترین طراحی و الگو به فرشته مرادی و در بخش بهترین طراحی دوخت به سحر محمدپور(استان سمنان)رسید.

۷ بهمن ۱۴۰۲ ۰۸:۲۳
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |