اخبار

امام جمعه شاهرود:

آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی نیاز به بازنگری دارد

آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی نیاز به بازنگری دارد
امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شاهرود گفت: آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی از دهه ۷۰ تاکنون بازنگری نشده است و نیاز به بازنگری دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام عباس امینی در نشست فوق العاده شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با بیان اینکه بازنگری در چارت، وظایف و اهداف شورای فرهنگ عمومی به بهبود جایگاه این شورا کمک می‌کند، افزود: این شورا باید کاربردی و کارسازتر شود تا منشاء خدمات برای مردم گردد.

وی به تهیه پیش‌نویس نقشه راه مهندسی فرهنگی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی بر اساس نقشه راه تاثیر بیشتری در جامعه دارد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه ۱۰ کارگروه برای تدوین این نقشه راه در نظر گرفته شد، افزود: ۱۵۰ نشست با حضور بیش از ۱۵۰ صاحب‌نظر و کارشناس برای تدوین این پیش‌نویس برگزار شده است.

فرماندار شهرستان شاهرود نیز در این نشست گفت: ۲۸۵ شعبه ثابت و سیار برای اخذ رای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی تعیین شده است.

ابوطالب جلالی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس قانون امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی خود را در اختیار برگزارکنندگان انتخابات قرار دهند.

وی با بیان اینکه دو تکلیف برای کارگزاران و نمایندگان حاکمیت در قبال برگزاری انتخابات تعیین شده است، افزود: جهاد تبیین و مشارکت قوی به منظور برگزاری انتخاباتی شکوهمند در دستور کار باشد.

فرماندار شاهرود تاکید کرد: تمامی کسانی که تریبون و مخاطب دارند باید پیرامون نشست‌های تبیینی با گروه‌های زیر مجموعه خود در راستای مشارکتی قوی در انتخابات اقدام کنند.

نشست فوق العاده شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.

۲۱ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۳۱
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |