اخبار

برپایی چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش محمدیه از توابع شهرستان البرز (استان قزوین)

برپایی چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش محمدیه از توابع شهرستان البرز (استان قزوین)

چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش محمدیه از توابع شهرستان البرز در استان قزوین در صبح روز سه شنبه ۹ آبان و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین آقاحسینی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی محمدیه برگزار شد.

 حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه شهر محمدیه در این مراسم با اشاره به اهمیت شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد: برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی لازم و ضروری است؛ چرا که در این نوع جلسات با مشورت و هم افزایی ها شاهد خیر و برکت هستیم و همچنین برای حل مشکلات فرهنگی بخصوص عفاف و حجاب گامهای مؤثری برمی داریم.

محسن آخوندی بخشدار محمدیه و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی، ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه یادآورشد: امروز همه دنیا جنایات ضد بشری و همچنین نسل کشی رژیم غاصب و کودک کش اسراییل را که به مرز یک ماهگی خودش می رسد، به چشم دیده اند. این رژیم نزدیک به ۸ هزار نفر مردم از طفل خردسال گرفته تا کودک،  نوجوان، جوان، پیر ، زن و مرد بی گناه و بی پناه را به شهادت رساند که متاسفانه بیشترین آمار هم مربوط به کودکان و زنان است که متاسفانه جوامع بشری بخصوص حقوق بشر بین الملل چشم خود را بر روی این جنایات بسته اند.

بخشدار محمدیه در ادامه این جلسه با اشاره به رویداد مهم سیزده آبان افزود:  در آستانه روز  ۱۳ آبان هستیم که امسال در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین راهپیمایی های خوبی در سطح کشور و بخش محمدیه خواهیم داشت . وی یاد آور شد: راهپیمایی های امسال نسبت به سال های گذشته در بخش محمدیه متفاوت خواهد بود و طوری برنامه ریزی شده است که به غیر از شهر محمدیه، شاهد برگزاری این مراسم در سایر شهرهای این بخش ازجمله شریف آباد ، بیدستان، مهرگان و همچنین روستاهای بخش هم باشیم.

۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۲۸