اخبار

برگزاری پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی در مهران

برگزاری پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی در مهران
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران از برگزاری پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی در روز یکشنبه ۷آبان ۱۴٠۲ در مهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، این نشست با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی مهران، علی عباس شفیعی فرماندار و سایر اعضای این شورا با دستور کار استکبار ستیزی،هفته بسیج دانش آموزی و برگزاری پرشکوه برنامه های سیزدهم آبان، پیگیری مصوبات طرح اعتلای فرهنگی و بررسی نتایج برنامه‌های اجرا شده در مورد فرزندآوری در مهران، برگزار شد. 
در این نشست، در ابتدا درباره مسئله ی اول جهان اسلام و لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین صحبت شد، و استفاده حداکثری از ظرفیت و نیروی دستگاه ها در برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و سیزدهم آبان، تکلیف الهی شمرده شد. 
همچنین در این نشست در مورد موضوع فرزند آوری، گزارش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان حاکی از افزایش موالید این شهرستان به نسبت مشابه سال قبل ۳۶ نوزاد زنده بوده و این شهرستان در صدر جدول استانی قرار دارد. 

از دیگر مصوبات این جلسه، پیگیری ارسال گزارشهای طرح اعتلا جهت بارگزاری در، سامانه ی راهبردی فرهنگی، برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و یادواره شهید فهمیده، تجلیل از خانوادت شهدای دانش آموز، اهتمام و پیگیری نماز جماعت در ادارات و نصب تابلوهای حد و ترخص شرعی بود.
۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۵۷