اخبار

هفتاد و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوین زهرا (استان قزوین) برگزار شد

هفتاد و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوین زهرا (استان قزوین) برگزار شد
امام جمعه شهرستان بوئین زهرا گفت: امروز یکی از گلایه های خانواده ها نبود پوشاک اسلامی مناسب و کمبود مراکز فروش و عرضه محصولات عفاف و حجاب است. بنابراین ضرورت دارد تا فروشگاه دوخت و عرضه پوشاک اسلامی در این شهرستان جهت دسترسی آسان و سریع خانواده ها راه اندازی شود.

هفتاد و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی بویین زهرا در روز یکشنبه سی ام مهر ماه در محل دفتر امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه شهرستان بویین زهرا در این نشست که با حضور حسین براتی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای شورا برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ما ضمن همدردی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه، تنفر و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام به ویژه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل اعلام می کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا افزود: همه ما وظیفه داریم در حوزه فرهنگ عمومی که یکی از مهمترین اصول آن، دفاع از مظلومان عالم است، ثابت قدم باشیم و امیدواریم خدای متعال به همه ما توفیق پیروی از دین مبین اسلام و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی را عنایت کند.  
رئیس شورای فرهنگ عمومی بویین زهرا تصریح کرد: امروز یکی از گلایه های خانواده ها نبود پوشاک اسلامی مناسب و کمبود مراکز فروش و عرضه محصولات عفاف و حجاب است. بنابراین ضرورت دارد تا فروشگاه دوخت و عرضه پوشاک اسلامی با قیمت مناسب، شکیل و با کیفیت در این شهرستان جهت دسترسی آسان و سریع خانواده ها با همکاری شهرداری و شورای شهر و دیگر متولیان امر راه اندازی شود.
۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۴۸