اخبار

اعضای شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

اعضای شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در حالی برگزار شد که اعضای این نشست با سر دادن شعارهایی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی،جنایت این رژیم در به خاک و خون کشاندن مردم مظلوم فلسطین و بمباران مراکز درمانی را محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد در ششمین نشست فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری که روز 26 مهرماه سالجاری در محل سالن جلسات دفتر ایشان  برگزار شد؛با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین در برابر ظلم اشغالگران، یک اعجاز و اراده مصمم برای رسیدن به حق است، گفت: در مسیر مقاومت نیز فراز و نشیب‌ها و هزینه‌های بسیاری وجود دارد اما به فضل پروردگار و بدون شک نتیجه و ثمره از آن مقاومت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: دستاوردهای مقاومت بسیار ارزشمند بوده و برای رژیم صهیونیستی شکننده است و امروز هر جنایتی مرتکب شوند دیگر آن آبروی ریخته شده را نمی‌توانند برگردانند و شکست برای آنان ثبت و در تاریخ و اذهان ماندگار شده است.

وی با اشاره به اینکه دروغ‌ها و قدرت‌نمایی‌های ظاهری و پوشالی صهیونیست‌ها، همه در یک روز از بین رفت، تصریح کرد: با شکستی که مقاومت بر آنان وارد کرد، عنکبوتی بودن این رژیم غاصب برای همگان ثابت شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صهیونیست‌ها به دنبال ترمیم این شکست هستند اما راهی برای آنان وجود ندارد، اظهار داشت: به فضل پروردگار اگر عرصه به وجود بیاید و شرایط اقتضا کند و وقتش نیز برسد با یک برنامه سریع، فوری و کم مدت، رژیم صهیونیستی نابود می‌شود.

نکونام به توانایی‌های مقاومت و آمادگی جهان اسلام اشاره کرد و ادامه داد: گروه‌های مقاومت هم بهم پیوسته‌اند و این ظرفیت‌های قابل ‌توجه‌ای است که رژیم اشغالگر صهیونیستی نمی‌تواند مقابل آن‌ها دوام بیاورد.

وی یادآور شد: البته این رژیم، وحشی، آدمکش، خون‌ریز، جلاد و قسی‌القلب است و فرهنگ نژادی که در وجودشان نهادینه شده به‌گونه‌ای است که باور دارند هیچ‌کس به جز خودشان حق حیات ندارد و هر کسی با آنان مخالفت کرد باید از بین برود، ازاین‌رو ابایی نیز از جنایت ندارند و کودک و پیر و زن و مرد برایشان مطرح نیست.

امام‌جمعه شهرکرد افزود: صهیونیست‌ها با همین فرهنگ و تفکر نژادی می‌خواهند آبروی ریخته خود را جمع کرد، ترمیم کنند و ضایعات را جبران کنند که این امر دیگر نشدنی است.

نکونام با بیان اینکه بدون شک و به‌زودی شاهد نابودی صهیونیست‌های جنایتکار خواهیم بود، اظهار داشت: غزه برای ایستادگی و مقاومتش در برابر ظلم، هزینه سنگینی را متحمل شده است و کشته شدن انسان‌های بشمار و تحمل ویرانی و سختی‌ها موضوع ساده‌ای نیست ؛ اما به امید پروردگار پرچم فلسطین هر چه زودتر در تمامی سرزمین اشغالی و قدس شریف به اهتزاز در خواهد آمد.

ایشان با تأکید بر وظیفه همگانی برای محکوم کردن جنایت ضدبشری صهیونیست‌ها افزود: کشورهای اسلامی و غیر اسلامی همه بیدار شدند و باید با تداوم اجتماعات برای محکومیت اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی، رعب و وحشت را در وجود آنان ماندگار کرد تا بدانند که ملت‌ها بیدار هستند.

ارائه گزارش فعالیت‌های کارگروه جمعیت و خانواده و پیگیری اجرای مصوبات این کارگروه در ادارات و دستگاه‌ها و بیان طرح افزایش اخلاق حرفه‌ای برای کارگزاران نظام، راهکارها و ضرورت‌های اجرایی نیز از دیگر مباحث مطرح شده در ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری است.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با توجه به گزارش‌های ارائه‌شده بر لزوم رصد نتایج اقدامات کارگروه جمعیت و خانواده و بررسی خروجی برنامه‌ها تأکید کرد و از مسئول سازمان بسیج اساتید استان خواست مجموعه کاملی از راهکارهای اجرایی اخلاق حرفه‌ای برای ارائه به دستگاه‌های اجرایی تدوین نمایند و چگونگی برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت با این موضوع را نیز در دستور کار قرار دهند.

اعضای شورای فرهنگ عمومی استان با توجه به برگزاری تجمع مردمی در محکومیت اسرائیل و برای پیوستن به شهروندان در مقابل امام‌زادگان دومعصوم (س) شهرکرد و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی جلسه خود را زودتر از وقت مشخص به پایان رساندند.همچنین اعضای شورای فرهنگ عمومی استان در پایان برگزاری این نشست ؛ شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

 

اعضای شورای فرهنگ عمومی استان با توجه به برگزاری تجمع مردمی در محکومیت اسرائیل و برای پیوستن به شهروندان در مقابل امام‌زادگان دومعصوم (س) شهرکرد و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی جلسه خود را زودتر از وقت مشخص به پایان رساندند.همچنین اعضای شورای فرهنگ عمومی استان در پایان برگزاری این نشست ؛ شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.


۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۳۵
https://chb.farhang.gov.ir/fa/news/713672/%d8%a7%d8%b9%d8%b6%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af-%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%85%db%8c-%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d8%a8%d8%ae%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%ac%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%d8%b5%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d8%ad%da%a9%d9%88%d9%85-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86%d8%af |