اخبار

برگزاری نشست تبیینی «مسابقه ملی پارس آرا»

برگزاری نشست تبیینی «مسابقه ملی پارس آرا»

نشست معرفی و شرح فرایند «مسابقه ملی پارس‌آرا» به عنوان نخستین مسابقه طراحی و بازارپردازی شخصیت‌های پارسی در روز سه‌شنبه بیست و پنجم مهر‌ماه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار گردید.

این نشست با حضور جناب آقای براتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونین اداره کل، کارشناس فرهنگ عمومی، کارشناس‌های مرتبط با موضوعات مسابقه و نیز نمایندگان دستگاه‌هایی چون: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، هنرستان هنرهای زیبای دختران و پسران، آموزش و پرورش و ... تشکیل شد.

حسین براتی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان ضمن خوشامدگویی به حاضرین در نشست، بیان نمود: امیدوارم با برگزاری «مسابقه ملی پارس‌آرا»  سنگ بنای خوبی گذاشته شود و این مسابقه آغاز خوبی برای حوزه کودک و نوجوان و فعالیت‌های فرهنگی باشد و شاهد استمرار و ادامه اقداماتی از این دست باشیم.

در ادامه نشست، جناب آقای میرطاهری دبیر اجرایی «مسابقه ملی پارس ‌آرا» پس از صحبت‌های جناب آقای رستگاری معاون امور استان های دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، ضمن اشاره به این امر که متأسفانه هیچ شخصیت ایرانی در بین 10 شخصیت برتر و محبوب بین کودکان و نوجوانان کشور ما وجود ندارد، به شرح و تبیین این مسابقه پرداخت و توضیحات کاملی را در خصوص اهداف، محورهای مسابقه، مخاطبان، فرایند مسابقه و ... ارائه نمود.

درپایان نشست نیز حاضران سؤالات و درخواست‌های خود را در خصوص مسابقه طراحی و بازارپردازی شخصیت های پارسی، مطرح نمودند و پس از ارائه پاسخ سؤالات توسط دبیر اجرایی مسابقه، نشست پایان یافت.

۲۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۱۱