اخبار

برگزاری یکصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس

برگزاری یکصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس
یکصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس و ششمین نشست این شورا در سال 1402 با حضور اعضا برگزار شد.

یکصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس 30 شهریور 1402 با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه، وحید گلی کانی فرماندار، محمدرضا حسینی رئیس دادگستری، نادر مرادی سرپرست اداره و سایر اعضا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

این جلسه با پیگیری مصوبات نشست قبلی، رونمایی از کتاب های لیلا گوهری نویسنده بومی شهرستان (زیبای صبور با موضوع دفاع مقدس، داغ عشق با موضوع اهدای عضو، بانو با موضوع ارباب رعیتی قبل از انقلاب و حوادث انقلاب 57) و هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص راهکارهای فرهنگی تقویت ایمان، امید و نشاط اجتماعی مردم برپا شد.

در ابتدای این نشست نادر مرادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر این نشست،  ضمن تشکر از اعضای حاضر در نشست و تشکر ویژه از رئیس و نائب رئیس شورا بابت دستور تشکیل این نشست، دستور جلسه را قرائت کرد و به بیان مصوبات نشست های پیش پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس ضمن تشکر از اعضای حاضر در نشست، توصیه هایی در خصوص اجرایی شدن مصوبات محقق نشده از نشست های قبلی ارائه کرد و از اعضای شورا خواست تا در این خصوص اهتمام جدی را داشته باشند.

در این نشست همچنین وحید گلی کانی فرماندار و نائب رئیس شورا گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات سفر شهرستانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را که در سال گذشته انجام شده بود، ارائه کرد و سپس محمدرضا حسینی رئیس دادگستری شهرستان نیز در خصوص دستورات جلسه و مواد قانونی مربوط به آنها، مطالبی را بیان داشت.

 در ادامه از سه اثر نویسنده بومی شهرستان لیلا گوهری با عنوان های «زیبای صبور، داغ عشق و بانو» رونمایی شد و همچنین از سرپرست اداره سیما و منظر شهری به جهت عملکرد مطلوب و شایسته تجلیل شد.

گفتنی است که در این نشست اعضای حاضر، گزارش هایی از اقدامات انجام شده خود را در خصوص مصوبات ارائه کردند.

۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۲۸
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |