اخبار

برگزاری پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک

برگزاری پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک
پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک با حضور عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک برگزار شد.

پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی قرچک با موضوع جهاد تبیین و مقابله با تبلیغات کذب دشمن  با حضور عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، حجت السلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و فرارسیدن هفته دفاع مقدس خدمت اعضای شورا بیان داشت: لزوم تقویت بینش، بصیرت دینی و اعتقادی جامعه در بستر فضای مجازی و حقیقی بر هیچ فردی پوشیده نیست و باید به صورت جهادی کار کنیم و انفعال نداشته باشیم.

حجت السلام اسماعیلی خاطرنشان ساخت: در بحث نهی از منکر باید با ایجاد جاذبه های عقلانی در بین احاد مردم ایجاد تشویق و تکریم کنیم و موضع مردم را نسبت به این مهم روشن و همراه کنیم. امروز در شرایط حساسی قرار داریم و پای کار بودن ظرفیت همه مجموعه ها برای این جنگ رسانه ای دشمن لازم و ضروری است و باید مانند ایام دفاع مقدس عمل کنیم. نباید جوانان خودمان را که سرمایه های ما هستند به حال خودشان رها کنیم و هنر جذب داشته باشیم تا انشاالله بتوانیم به نقاط هدف مان برسیم.

 در ادامه عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری ضمن تبریک فرارسیدن ایام ربیع الاول و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در شهرستان های جنوب شرق تهران به عنوان پیشگامان انقلاب ما شاهد کمترین تنش در حوزه های سیاسی و اجتماعی هستیم و این اتفاق با تلاش های مجاهدانه شوراهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده که جای تقدیر دارد. بیان حرف مقام معظم رهبری در رسیدن به قله های پیشرفت و عدم خستگی در بین همه مدیران و مردم باید به یک روش و الگوی حرکتی تبدیل شود تا بتوانیم بر نقشه های دشمنان پیروز شویم. قله همان ظهور حضرت ولیعصر(عج) است و وظایف سنگین به دوش ما برای مقابله با فتنه های عظیم دشمنان است و هدف گذاری برای رسیدن به این قله از وظایف همه مدیران باید باشد.

 سپس علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک ضمن تشریح گزارشی از وضعیت شهرستان گفت: در شهرستان قرچک مدیران انقلابی و پای کاری داریم که با همه کمبود های اعتباری و زیرساختی خود را خادم ملت می دانند و از هیچ تلاشی جهادی گونه دریغ نمی کنند.

وی سپس ضمن تاکید بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس در همه ایام سال بیان داشت: اگر امروز هر کدام از ما در جایی مشغول به خدمتیم مدیون خون شهیدانی هستیم که مجاهدانه ایثار کردند و همه باید قدردان این مجاهدات ها و خانواده های ایشان باشیم.

در ادامه جلسه پیامی رئیس دانشگاه علمی کاربردی اریکه پرسپولیس شهرستان قرچک به نمایندگی از دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی مطالبی در خصوص جهاد تبیین و مبارزه با تبلیغات کاذب دشمن را در جلسه بیان کردند.

 گفتنی است پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تعیین مصوبات فرهنگی و اجرایی به کار خود پایان داد.

۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۲۴
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |