اخبار

نشست شورای فرهنگ عمومی سیروان

نشست شورای فرهنگ عمومی سیروان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیروان از برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سالن اجتماعات فرمانداری سیروان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،  سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴٠۲، چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی با موضوع برنامه‌ریزی اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس  و با حضور حجت‌الاسلام فریادی رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه، شریفی فرمانداری و اعضای شورای فرهنگ عمومی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 
در ابتدای این نشست ابراهیم‌بیگی دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن تسلیت ماه محرم، گزارشی از اجرای مصوبات جلسه گذشته ارائه داد. 
 در ادامه سپس حجت‌الاسلام فریادی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن تسلیت ماه محرم ماه حزن و اندوه و عزاداری امام حسین علیه السلام  به اعضای شورای فرهنگ عمومی، به موضوع خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین در موکب امیرالمومنین پرداخت و گفت: خدمت به زائران نعمتی است که  نصیب مردم شهرستان شده است. 
وی در ادامه به تبیین واقعه کربلا و قیام امام حسین علیه السلام پرداخت و گفت: برنامه‌های دفاع مقدس باید توسط ادارات فرهنگی در شهرستان اجرا شود و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهند. 
ابراهیم بیگی گفت: در پایان جلسه پس از تبادل نظر مصوباتی از جمله: برگزاری ویژه برنامه‌های دفاع مقدس توسط ادارات فرهنگی در شهرستان و برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی در موکب امیرالمؤمنین در اربعین اتخاذ شد.
۴ شهریور ۱۴۰۲ ۰۷:۲۹
معصومه نادی روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام |