اخبار

برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهبندان در سال1402

برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهبندان در سال1402
چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهبندان با ریاست حجت الاسلام والمسلمین نجمی پور امام جمعه شهرستان و حضور مهندس ایروانی فرماندار و اکثریت اعضا برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهبندان؛ مورخ 1402/05/24 چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر اعضای شورا در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

جلسه با تلاوتی چند از کلام الله مجید اغاز شد. در ابتدای جلسه حجت الاسلام نجمی پور –امام جمعه نهبندان– اظهار کرد: مطالبات مردمی باید در روز نهبندان به گوش مسئولان برسد.

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: هفتم شهریور با هفته دولت و شهادت شهید رجایی متقارن شده است که باید یادواره شهدایی در خور شأن شهدا و شهرستان برگزار شود.

 حجت الاسلام نجمی پور از دیدار با نخبگان شهرستان در روز نهبندان خبر داد و گفت: سرمایه های اجتماعی خوبی را شهرستان در استان های دیگر دارد که باید از آنها استفاده کرد.

سپس هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن عرض خیرمقدم خدمت کلیه اعضای شورای فرهنگ عمومی گزارشی از جلسات قبلی شورا را ارئه نمود.

در ادامه مهندس ایروانی فرماندار شهرستان ، اظهار کرد: هفتم شهریور ماه، سالروز یک سفر تاریخی برای نهبندان است که نباید ساده از کنار آن رد شد.

 فرماندار نهبندان افزود: هفته دولت، روز نهبندان، ایام محرم و صفر اهمیت برگزاری روز نهبندان رو دو چندان کرده است چراکه سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان، مایه پر خیر و برکت برای شهرستان شد.

 ایروانی در ادامه خواستار برنامه ریزی برای دو دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و استاندار خراسان جنوبی شد و گفت: این مهم باید به صورت ویژه پیگیری شود.

 ایروانی خواستار آغاز به کار کمیته های اجرایی روز نهبندان شد و افزود: روز نهبندان یک نمایشگاه صنایع و معدن و ظرفیت های بخش خصوصی با غرفه های متفاوت راه اندازی خواهد شد. . وی در پایان خواستار انعکاس رسانه ای روز نهبندان در رسانه ملی و خبرگزاری ها شد و گفت: همچنین پوستر روز نهبندان باید طراحی و در شبکه های اجتماعی منتشر شود.
۲۵ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۳۳