اخبار

نشست مشورتی فعالیت های هنری مناسبت های اربعین و دفاع مقدس شهرستان ری برگزار شد

نشست مشورتی فعالیت های هنری مناسبت های اربعین و دفاع مقدس شهرستان ری برگزار شد
نشست مشترک فعالیت های هنری شهرستان ری، با حضور مهدیه حسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، حمیدرضا صفار رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ری و عرفانیان نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تشکیل شد.

به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این نشست که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، رئوس برنامه ها و فعالیت های هنری قابل اجرا در حوزه نمایش، در مناسبت های اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهدیه حسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این نشست بازشناسی و تعمیق فرهنگ عاشورا و آموزه های قیام کربلا و همچنین ترویج و زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاورمردی های هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف اصلی این برنامه ها برشمرد.

برگزاری نمایش های خیابانی و صحنه ای و چندین اجرای تک گویی (مونولوگ های تک نفره) با موضوع محرم و دفاع مقدس توسط گروه های نمایشی شهرستان ری از جمله برنامه های پیشنهادی قابل اجرا در این نشست بود.

همچنین پیرامون کلیات برگزاری هفته فرهنگی شهرستان ری نیز بحث و تبادل نظر انجام و مقرر شد تا جزئیات آن در نشستی تخصصی، بررسی و  تصمیمات لازم اتخاذ شود.

۲۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۴۵
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |