اخبار

با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

قرارگاه راهبردی فرهنگ و هنر جنوب کرمان افتتاح شد.

قرارگاه راهبردی فرهنگ و هنر جنوب کرمان افتتاح شد.
قرارگاه راهبردی فرهنگ و هنر جنوب کرمان با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و هیات همراه افتتاح شد.

دکتر سید مجید امامی در این آیین ، گفت: تربیت نیروهای توانمند در حوزه هنر و رسانه از راهبردی ترین کارهایی است که در دولت تکلیف شد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور خاطرنشان کرد:بهترین قرارگاه فرهنگی، قرارگاهی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در آن خدمت رسانی کند و آرایش عملیاتی به خود بگیرد.
وی نخبه پروری را از اهداف قرارگاه فرهنگی دانست و تصریح کرد: از طرح و ایده های خلاقانه فرهنگی و هنری قرارگاه فرهنگ و هنر جنوب کرمان برای تحقق این مهم، حمایت خواهد شد.
امامی خاطرنشان کرد: آیین نامه ها و مکتوبات نمی تواند هویت یک قرارگاه فرهنگی را تشکیل دهد بلکه هویت یک قرارگاه به نیروهای انقلابی است که در آن خلاقیت را چاشنی آتش به اختیاری می کنند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار کرد: اعتبارات فرهنگی در اختیار قرارگاه فرهنگ و هنر قرار داده شود تا با محوریت این قرارگاه نیروی هایی توانمند در حوزه هنر و رسانه تربیت شوند.
وی عنوان کرد: قصد داریم از ظرفیت گروه سرود این قرارگاه فرهنگ و هنر جنوب کرمان، در آیین های ملی استفاده کنیم و به همین منظور سفارش تولید ۲ سرود برای اجرا در برنامه های ملی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی از این قرارگاه داریم.

۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۰۹