اخبار

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن در مهندسی تبلیغات شکست خورده است

دشمن در مهندسی تبلیغات شکست خورده است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باورهای دشمن آسیب خورده است و در طول این سال‌ها، مهندسی دشمن در تبلیغات و فتنه‌ها که به انواع امکانات جدید مجهز هستند به شکست منتج شده است.
آیت‌الله سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه (۴ مرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی که با دستور جلسه «بررسی الزامات فرهنگی شعار سال بر مبنای اندیشه تمدنی اسلام» برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران درحالی به وقوع پیوست که این کشور حیاط خلوت آمریکا بود و ده ها سال بر روی سبک زندگی مردم کار کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تخریب خیلی ساده تر از بازسازی است به ویژه در امور فرهنگی و سیاسی ادامه داد: دشمن با تمام‌گزینه‌ها به جنگ ایران آمده است و اغلب گزینه‌ها او به شکست منتج شده است.

آیت الله عبادی تاکید کرد: باورهای دشمن آسیب خورده است و در طول این مدت، مهندسی دشمن در تبلیغات و فتنه‌ها که به انواع امکانات جدید مجهز هستند به شکست منتج شده است.

وی با اشاره به اینکه معدل کار ما، امیدوار کننده است در عین حال که شاید کار یک شخص با وظیفه او، سازگار نباشد، خاطرنشان کرد: تجربه ۴۴ ساله انقلاب نشان می‌دهد هرجا روی پای خود ایستاده ایم، دست قدرت الهی از آستین بیرون آمده است.

۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۰