اخبار

اجرای مصوبه شورای فرهنگ عمومی :

برگزاری اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در بوستان غدیر قاین خراسان جنوبی

برگزاری اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در بوستان غدیر قاین خراسان جنوبی
اجتماع بزرگ عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام رازقی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با استقبال خوب جمعی از بانوان وخانواده ها در بوستان غدیر قاین برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قاینات ، شامگاه شنبه 24 تیرماه ، اجتماع بزرگ عفاف و حجاب و جشن مردمی با اجرای هنرمندانه ی حجت الاسلام رازقی  با استقبال خوب جمعی از مردم ولائی شهرستان بویژه بانوان به همت کانون فرهنگی و هنری مسجد غدیر و ستاد مردمی بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در بوستان غدیر قاین برگزار شد .

برات پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات ، ضمن حضور در این مراسم بیان داشت : اجتماع مردمی عفاف و حجاب با هدف دفاع از ارزش های دینی و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و بزرگداشت مقام شامخ شهدای مسجد گوهرشاد با حضور پرشور جمعی از مردم ولائی و انقلابی به مناسبت ۲۱ تیر ماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب که به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است برگزار شد .

وی خاطر نشان کرد : در این مراسم حجت الاسلام رازقی با مولودی خوانی و اجرای مسابقه و حجت الاسلام محسنی مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد غدیر  در خصوص فلسفه حجاب و تاکید بر اینکه حجاب یک واجب عقلی، شرعی، تجربی و سیاسی است سخنانی ایراد کرد .

گفتنی است در پایان مراسم از برندگان مسابقه با اهدای جایزه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وکانون فرهنگی و هنری مسجد غدیر تقدیر شد .

۲۵ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۴۱